چکیده دریای رحمت الهی ادب است(۴-۳-۹۲)

۰۴ خرداد ۱۳۹۲ | ۲۲:۰۵ کد : ۱۵۴۰۶ نهاد
تعداد بازدید:۹۶۴
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان اظهار کرد : رسیدن به مقام ادب  یعنی انسان بداند چه انجام بدهد و چه انجام ندهد . نمونه و تمرین رسیدن به ادب و اطاعت الهی همین اعتکاف است.

حجه الاسلام و المسلمین خادمیان در دومین روز برگزاری مراسم اعتکاف بعد از اقامه نماز ظهر و عصر ، اعتکاف و مقام رسیدن به ادب را اینگونه شرح دادند:

چکیده اعتکاف ادب است ، اینکه نخوریم ، نرویم و چه بگوئیم و چه نگوئیم همه تمرین ادب آموزی است و الگو و نمونه برای رسیدن به ادب ،زندگی امام علی (ع) است که اگر از اول تا آخر زندگی حضرت را ببینیم چیزی غیر از ادب نیست.

ایشان انتخابات را نمونه دیگری از عرصه های ظهور و بروز ادب عنوان کرد و بیان داشت ،اینکه بعضی ها بعد از اعلام صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری و عدم احراز صلاحیت بعضی از آنها ، خدمت مقام معظم رهبری نامه نوشتند ،در واقع به شان و مقام ولایت کم توجهی کرده اند،چرا که طبق قانون نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است.

وی در پایان افزود : نکته بعدی ، انتخاب کاندیدای اصلح است . باید ببینیم چه کسی خالص تر است .اشخاصی که با تبلیغ و وهم گرائی و بزرگنمائی غرب می خواهند فضای انتخابات را دچار چالش کرده و در صحبتهایشان سعی می کنند به گونه ای برخورد کنند که غربی ها ناراحت نشوند ، باید مراقب بود چنین افرادی رای نیاورند که غربی ها طمع ورزند.


نظر شما :