کاندیدای ریاست جمهوری نمی تواند با سیاه نمایی و بداخلاقی مردم رافریب دهد

۱۹ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۵۴۱۹ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۱۳
رئیس جمهوری که با بداخلاقی ،توهین ،دروغ بخواهد رأی مردم را تصاحب کند و با سیاه نمایی و بحران سازی بخواهد فضای جامعه را به نفع خود تغییردهدنمی تواند مورد تأیید جامعه الهی و قرآنی باشد.
کاندیدای ریاست جمهوری نمی تواند با سیاه نمایی و بداخلاقی مردم رافریب دهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اشاره به ایام بعثت نبی مکرم اسلام تصریح کرد: خداوند در 1400 سال قبل فردی را در کوه جبل النور (غار حرا) به پیامبری مبعوث کرد که نسبت به مردم زمان خود دارای ویژگی ها وخصوصیات بارزی بود.که این بعثت و انتخابات الهی برای همه ما میتواند درس آموز باشد به ویژه در این زمان انتخابات ریاست جمهوری.

حجت الاسلام خادمیان با توجه به آیه دوم سوره جمعه ؛یکی از این ویژگی ها را این دانست که پیامبر از میان خود مردم ودر متن جامعه ظهور کرده بود.(هُوَ الَّذی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولاً مِنْهُمْ) کسی که از عامه مردم وشرایط جامعه را دیده و می تواند آنهاد را درک کند نه اینکه چند صباحی باشد و فقط با گروه خاصی از مردم در ارتباط باشد.

ایشان افزود: این عظمت جمهوری اسلامی است که دستگاه رسانه ای  کشور را نسبت به رسانه های دیگر دنیا متفاوت می کند این است که به منابع قدرت وثروت وسرمایه داری متصل نیست وهر کاندیدایی با هر سلیقه ودیدگاهی وهر طیف و گروهی می تواند به شکل یکسان از آن برای تبلیغ برنامه های خود استفاده کندو به راحتی نقد و گفتگو انجام می شود. رسانه ملی در این ایام انتخابات نشان داد که تا چه اندازه در این عرصه موفق عمل کرده است.

وی در ادامه گفت:رئیس جمهوری که با بداخلاقی ،توهین ،دروغ بخواهد رأی مردم را تصاحب کند و با سیاه نمایی و بحران سازی بخواهد فضای جامعه را به نفع خود تغییردهدنمی تواند مورد تأیید جامعه الهی و قرآنی باشد.

خادمیان بیان داشت : یکی دیگر از ویژگی های بارز ریاست جمهوری این است که دلسوز مردم ونظام و اهل دغدغه برای اجرای قانون اساسی جمهوری اسلامی باشد نه اینکه حقوق بشر سازمان ملل که در بردارنده مواد غیر الهی  و سکولار است به عنوان دیدگاه برتر معرفی کند.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با ویژگی های فرد اصلح اظهار کرد: چنین فردی بایددرد مردم را بداند،ساده زیست باشد ودنبال اشرافی گری نباشد،اهل حکومت علوی باشد.،با مردم یگانه وصمیمی واز فساد دور باشد.چطور می شود در شعارها دم از حکومت علوی زدولی در عمل به سبک معاویه (لعنت الله) سیاست ورزید.

وی در پایان افزود: امام خمینی(ره) به جهان ثابت کردکه میشود در عصر حاکمیت لیبرال دموکراسی وسرمایه داری به شیوه نبی اکرم (ص) وامیرالمؤمنین (ع) حکومت کرد.امام به همه نشان داد مملکت داری وسیاست ورزی نیاز به کاخ وتجمل ندارد بلکه برعکس آنان که ساده ترند و تعصبشان به دنیا کمتر است ایستادگی اشان در برابر استکبار بیشتر است.


نظر شما :