رییس دانشگاه کاشان گفت: خیرین منشاء برکت، آبادانی و پیشرفت جامعه هستند.

۲۱ خرداد ۱۳۹۲ | ۰۸:۴۰ کد : ۱۵۴۲۲ بدون دسته‌بندی
تعداد بازدید:۸۳۸
دکتر عباس کتابی، در مراسم تجلیل خیر آموزش عالی، دکترآرزه گر در پردیس خواهران دانشگاه کاشان، نقش خیرین را در توسعه کشور در تمامی عرصه ها حایز اهمیت دانست و اظهار داشت: یکی از غنی ترین فرهنگها در کشورمان، حضور و مشارکت خیرین و واقفین در تمامی عرصه هاست.
رییس دانشگاه کاشان گفت: خیرین منشاء برکت، آبادانی و پیشرفت جامعه هستند.

وی، از تلاش و مشارکت خیرین آموزش عالی در دانشگاه کاشان قدردانی کرد و افزود: توسعه فضاهای کالبدی و ارتقاء سطح علمی این دانشگاه مرهون تلاش و همت خیرین است.

وی، با بیان اینکه شهرستان کاشان گنجینه ای از ذخایر انسانی و خیرین را داراست خاطر نشان کرد: بایستی مسیر را برای حضور بیشتر خیرین فراهم کنیم.

مدیر عامل ستاد توسعه دانشگاه کاشان نیز در این مراسم، هدف از تشکیل این ستاد را، ثبت و ضبط آثار  و فعالیت های خیرین ذکر کرد و گفت: نیت فرد خیر ارزشمند و گرانبهاست.

محمد الماسی اظهار داشت: یکی از جنبه های اساسی وقف در جامعه اسلامی نقش وقف در توسعه فرهنگ و تمدن اسلامی و ارزش های الهی و معنوی است.

وی، با قدردانی از دکتر آرزه گر در ساخت مجموعه ورزشی و مفروش شدن مسجد پردیس خواهران این دانشگاه به یادبود مرحومه نسرین سادات آرزه گر خاطر نشان کرد: آثار خیر این بزرگوار علاوه بر کاشان در دیگر شهرهای کشور نیز باقی و جاری است.

الماسی، از تشکیل کمیته بانوان ستاد توسعه در آینده ای نزدیک در دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: تشکیل این کمیته نیز با کمک بانوان خیر تاثیر بسزایی در توسعه علمی و فرهنگی این دانشگاه دارد.

در این مراسم از زحمات خانواده دکتر آرزه گر در توسعه فضاهای کالبدی دانشگاه کاشان تقدیر شد.


نظر شما :