تودیع معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

۲۲ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۵۴۲۴ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۰۵
مراسم تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی واحد برادران و خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد.
تودیع معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان

رییس دانشگاه کاشان در این مراسم، بسیج را شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر دانست و گفت: بسیجی نیرویی کارآمد و سرمایه ای گرانبها برای اسلام و انقلاب و کشور است.

دکتر عباس کتابی، یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی را علم و دانش برشمرد و اظهار داشت: گام رسیدن به دانشگاه اسلامی، ارتقاء فرهنگ بسیجی در دانشگاه هاست.

وی، به ظرفیت های جوانان علاقمند به تحصیل در کشورمان اشاره کرد و افزود: بایستی از این فرصت طلایی استفاده شود و از آنچه که غرب بر ما تحمیل کرده است پیشی گرفت.

وی خاطر نشان کرد: بسیجی با ایمان عمیق توام با عواطفی که از خصوصیات ملت ایران سرچشمه می گیرد رفتار و عملکرد دشمن را رصد کرده و هرزمان لازم شد وارد میدان شده و با تفکری که از اسلام ناب محمدی(ص) نشات می گیرد به مقابله با خطرات می رود.

رییس دانشگاه کاشان، به شهدای عرصه علم و فناوری احمدی روشن و رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: این شهدا با تفکر بسیجی برای ارتقاء سطح علمی، فرهنگی و دینی از جان خود گذشتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این نشست، انقلاب اسلامی را یکی از  پدیده های خاص در تاریخ معاصر و تاریخ اسلام دانست و گفت: این انقلاب با رشادت ها ومجاهدت آفرینی های نیروهای بسیجی سربلند در برابر جهانیان ایستاده است.


 

حجت الاسلام عباس خادمیان، بسیج را مدرسه عشق و شجره طیبه ای برشمرد و اظهار داشت: بسیج یک نیروی مردمی است و به طبقه خاصی تعلق ندارد و بسیجی را می توان در هر قشری از اجتماع جستجو کرد و یافت.

وی، نقش بسیج در دانشگاه ها را حایز اهمیت دانست و افزود: برای ارتقاء فرهنگ بسیجی در بین دانشجویان بایستی بیشتر وقت گذاشت و فرهنگ سازی کرد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کاشان نیز در این مراسم گفت: بسیج نهادیست که با هدف پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

 صدوقی، با اشاره به اینکه بهترین نوع فعالیت های بسیج دانشگاهی در دانشگاه کاشان انجام می شود بر ارتقاء تفکر بسیجی و فعالیت های بیشتر و طبق برنامه تشکل های دانشجویی تاکید کرد.

 در این مراسم از حمیدرضا برزگر مسئول سابق بسیج دانشجویی برادران دانشگاه کاشان قدردانی و علی یاراحمدی ساکن به عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی برادران دانشگاه کاشان  معرفی شد.

در این مراسم همچنین از زحمات خانم ترنجی پور مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه کاشان تجلیل و خانم چایدوست به جای ایشان معرفی شد.


نظر شما :