حضور رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا

۲۵ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۱۵۴۲۸ بدون دسته‌بندی
تعداد بازدید:۴۲۲۷
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.
حضور رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا


حضرت آیت الله خامنه‌ای با تبریك اعیاد شعبانیه، حضور موثر، بهنگام، همگانی و پر شور ملت در انتخابات را دارای اهمیت فراوان دانستند و تأكید كردند: مردم عزیز ایران با شوق و انگیزه وارد صحنه انتخابات شوند و بدانند كه سرنوشت كشور و سعادت ملت، به وابسته به حضور و انتخاب آن‌هاست.
رهبر انقلاب اسلامی، تأثیر اساسی حضور مردم در سرنوشت كشور را دلیل تبلیغات منفی و متراكم مخالفین و دشمنان ملت خواندند و افزودند: دشمنان تلاش زیادی كردند كه با ایجاد یأس و بدبینی، مردم پای صندوق‌های رأی نیایند و برای تحقق این هدف، پا را از كارشكنی‌های رسانه‌ای نیز فراتر نهادند و در این دوره، سیاستمداران و شخصیت‌های غربی وابسته به جبهه دشمن، بطور علنی علیه حضور مردم فعالیت می‌كنند.
ایشان با اشاره به اظهارات مقامات امریكایی كه گفته‌اند ما انتخابات ایران را قبول نداریم، خاطرنشان كردند: نظر دشمنان، هیچ‌گاه اهمیتی برای مردم ایران نداشته و ملت همیشه خودش تشخیص داده كه به چه چیزی نیاز دارد و مصلحت كشور در چیست و بر همان اساس، نیز انتخاب كرده و خواهد كرد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با توصیه به عموم مردم برای حضور اول وقت در پای صندوق‌های رأی، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری افزودند: هیچ‌كس حتی نزدیكان، از رأی بنده اطلاع ندارند و مردم وظیفه دارند كه در خصوص انتخابِ خود، تحقیق كنند.
رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز خاطرنشان كردند: بنده در این انتخابات به 31 نفر رأی دادم كه برخی از آن‌ها را از نزدیك می‌شناختم و برخی افراد دیگر را بر اساس اعتماد به یكی از فهرست‌ها انتخاب كردم.
ایشان همچنین با اظهار امیدواری در خصوص اینكه نتیجه انتخابات در جهت خیر كشور و مردم و موجب سعادت و رفاه مادی و معنوی ملت باشد، خطاب به برگزار كنندگان انتخابات تأكید كردند: رأی مردم یك امانت و حق الناس است كه در دست مسئولان صندوق‌ها و شمارش كنندگان آرا قرار دارد و باید در این زمینه دقت زیادی بخرج داده شود.


نظر شما :