امیدواریم رئیس جمهورآینده حماسه اقتصادی را با تکیه بر توان ملت رقم بزند

۲۶ خرداد ۱۳۹۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۵۴۲۹ اینترنت
تعداد بازدید:۳۳۰۶
حجت الاسلام محمدیان گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم این رأی مردم را قدر بداند و همانطور که آنها حماسه سیاسی را برپا کردند او نیز حماسه اقتصادی را با تکیه به توان ملت عزیز و استقامت در برابر زیاده خواهی های دشمن و حفظ عزت و بزرگواری این مردم به پادارد.
امیدواریم رئیس جمهورآینده حماسه اقتصادی را با تکیه بر توان ملت رقم بزند

حجت الاسلام محمد محمدیان در گفت و گو با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها (ماوا)، درباره انتخابات و حضور پرشور و حداکثری مردم در آن اظهار کرد: بحمدالله ملت بزرگ ایران شعور سیاسی و موقعیت شناسی خود را بار دیگر به اثبات رساندند این حضور قدرتمند مردم معادلات منطقه و جهان را به نفع ایران اسلامی تقویت خواهد کرد و ما با گام جدید به اهداف راهبردی خود نزدیک تر خواهیم شد.

وی ادامه داد: امسال مقام معظم رهبری سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام گذاری کردند و به تناوب از مردم ایران دعوت کردند که با حضور حداکثری خود با وجود گرایش های مختلف سیاسی در صحنه انتخابات حاضر شوند تا موجب مأیوس شدن دشمنان گردند و خوشبختانه این دعوت رهبری با لبیک ملت ایران روبرو شد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: جا دارد از حضور آگاهانه و توأم با احساس مسئولیت اساتید دانشگاه ها و دانشجویان عزیز تشکر کنیم که در خلق این حماسه نقش موثری ایفا کردند.

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که باتوجه به موضعگیری آمریکایی ها در به رسمیت نشناختن نتیجه انتخابات، این حضور گسترده را چگونه ارزیابی می کنید، عنوان کرد: آمریکایی ها درطول این 34 سال نه فقط انتخاب ملت را در ریاست جمهوری به رسمیت نمی شناختند، بلکه با دشمنی آشکار موجودیت این ملت را هم تهدید آشکار می کردند و به دنبال برگشت زمان آقایی خود برای این ملت بودند که همیشه با تو دهنی این ملت روبرو شدند، موافقت و مخالفت آنها نه تنها اثری در اراده این ملت نمی گذارد بلکه آنها را در ادامه دادن این مسیر الهی مصمم تر می سازد که نمونه آن همین انتخابات امروز ما بوده است.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب مردم این رأی مردم را قدر بداند و همانطور که آنها حماسه سیاسی را برپا کردند او نیز حماسه اقتصادی را با تکیه به توان ملت عزیز و استقامت در برابر زیاده خواهی های دشمن و حفظ عزت و بزرگواری این مردم به پادارد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اضافه کرد: هم چنین انتظار می رود از ظرفیت کارشناسی دانشگاهیان و نخبگان علمی کمال استفاده به عمل آید و طرح ها و برنامه ها با نظر تخصصی آنان پیگیری گردد.

 


نظر شما :