بعد ازخلق حماسه سیاسی مردم ایران نوبت به حماسه اقتصادی رئیس جمهور ودولتمردان است

۲۷ خرداد ۱۳۹۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۱۵۴۳۴ نهاد
تعداد بازدید:۷۹۹۲
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان حضور۷۲.۷ درصدی ملت ایران درعرصه انتخابات رایک پیروزی بزرگ برای ملت شریف ایران و در سطح جهان وبین الملل دانسته و خلق این حماسی سیاسی  را در درجه اول به رهبرمعظم انقلاب اسلامی و همچنین به مردم ایران تبریک گفتند.
بعد ازخلق حماسه سیاسی مردم ایران  نوبت به حماسه اقتصادی رئیس جمهور ودولتمردان است

حجت الاسلام و المسلمین خادمیان گفت : با توجه به تبلیغات سوء ونادرستی که از سوی رسانه های بیگانه و القای روحیه یأس وناامیدی واینکه ملت ایران مخاف نظام کنونی هستند ودر چند ماه اخیرکارهای بسیاری در جهت آن صورت گرفته بود ، مردم ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی جواب دندان شکنی به تمام یاوه گویی های آنان دادند و جوابی بلند بود برای کسانی که ادعا می کردند در ایران آزادی و دموکراسی نیست.


وی افزود : اینکه چه کسی در این رقابت پیروز شد بستگی به رأی وسلیقه مردم وبرنامه هایی دارد که کاندیدای منتخب مردم ارائه کرده بود و هریک از افراد با در نظر گرفتن سلائق ، رای خود را به صورت آزادانه انتخاب کردند.


خادمیان اظهار داشت : با توجه به بیانات مقام معظم رهبری فردای انتخابات بایستی تبدیل به یک فضای صمیمی و آکنده از رعایت اخلاق حسنه از سوی همه آنهایی باشد که در انتخابات شرکت کردند.


ایشان با اشاره به حرکت بسیارپسندیده از سوی کاندیداهای دیگر که با پیام تبریک خود به رئیس جمهور منتخب ملت ایران ، روحیه صفا و صمیمیت را به کشور هدیه کردند بیان داشت: ای کاش چنین حرکتی را در سال 88 نیز از سوی مسئولین شاهد بودیم .


مسئول نهاد رهبری  تصریح کرد: بعد از خلق حماسه سیاسی  که از سوی مردم رقم خورد نوبت به حماسه اقتصادی ازطرف رئیس جمهور ودولتمردان می رسد و یادآور شدند که بایستی در دولت جدید سعی شود از تجربیات کاندیداهای دیگر در جهت ارتقای سطح کیفی وکمی برنامه های دولت خود استفاده کند وبا توجه به بیانات مقام معظم رهبری سعی شود نقاط قوت دولت قبلی حفظ و نقاط ضعف حذف شود.


وی در پایان  افزود: دولت جدید با توجه به شعارتبلیغاتی خود (عقلانیت وتدبیر) سعی کند معیشت مردم را روز به روز به سمت بهبود برده وبایستی تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها را در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی و با همکاری وهمدلی با سایر قوا و پشتکارخود درجهت برطرف کردن مشکلات مرد م ونظام به کار گیرد.


البته این مطلب قابل ذکر است که رئیس جمهور بالاخره اختیارات و تواناییهای محدود دارد در نظام جمهوری اسلامی همه امور در چارچوب ولایت دینی و قانون اساسی و نظارت مردمی و شرایط موجود رخ می دهد . لذا هیچ کس  فکر نکند رئیس جمهور هر امری را می تواند انجام دهد.


نظر شما :