منتظر واقعی حضرت مهدی دوستی ومودت زیادی نسبت به اهل بیت دارد

۰۴ تیر ۱۳۹۲ | ۰۸:۵۵ کد : ۱۵۴۳۹ کاشان
تعداد بازدید:۸۵۶۰
علی لاریجانی یکشنبه شب در جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در مصلای بزرگ بقیه الله الاعظم (عج) کاشان اظهار کرد:اگر بخواهیم پیرو حضرت حجت بن الحسن العسکری و منتظر واقعی باشیم باید دوستی و مودتمان نسبت به اهل بیت علیه السلام زیاد باشد.
منتظر واقعی حضرت مهدی دوستی ومودت زیادی نسبت به اهل بیت دارد

وی با تبریک ولادت خجسته حضرت مهدی (عج) افزود: منتظران واقعی این امام همام دارای شان و منزلت بزرگی هستند و در واقع منتظران واقعی به لفظ نیست بلکه به طریقی است که ائمه اطهار (ع) بیان فرموده اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با محکوم کردن جنایت های ضد بشری در کشور سوریه، گفت: پشت صحنه گروه های تروریستی تکفیری، سازمان های جاسوسی آمریکا و اسراییل قرار دارند.

لاریجانی با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه تصریح کرد: دشمنان دین اسلام که فکر تغییر واهی خاورمیانه جدید را در سر می پروانند، نمی دانند که خاورمیانه جدید بر بال موج بیداری اسلامی و مبارزه مجاهدانه در حال شکل گیری است.

وی، تلاش دشمن برای ضعیف کردن ایران و همچنین حمله به سوریه و حماس را یک هوس سیاسی عنوان کرد و گفت: دشمن درصدد است با منحرف کردن نهضت بیداری اسلامی، تفکر جهادی را از بین ببرد.
 


نظر شما :