مدرک تحصیلی نشان سواد جامع نیست

۱۴ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۳:۵۶ کد : ۱۵۴۸۳ نهاد
تعداد بازدید:۲۰۵۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان پنجمین روز طرح ضیافت اندیشه اساتید میزبان استاد عظیمی کارشناس رسانه وشبکه های اینترنی درنشست نقد رسانه وشبکه های ماهواره ای بود .
مدرک تحصیلی نشان سواد جامع نیست

استاد عظيمي در ابتدا با ذکر حدیثی از امیرالمومنین (ع) دلایل سقوط یک نظام را اينگونه مطرح کردند: 1- وقتی اصول حاکمیت ضایع شود2- جایگزینی فرعیات بر اصول3- مقدم شدن فرعی نگرها 4- عقب رانده شدن افراد اصولی نگر(کسانی که اصول حاکمیت را قبول دارند) .

 

 

كارشناس رسانه در ادامه به بررسي فرمول استراتژی نوین در دهکده جهانی پرداخت و تصريح كرد: یکی از مصوبات اتاق فكر دشمنان نظام جمهوري اسلامي اين است كه براي نابودي اين نظام سه استراتژي بايد در سامانه نوين مدنظر قرار گيرد از جمله : 1- بستری باید ایجاد کرد تا انسانها با لبخند خودکشی کنند.2- حاکمیتها را باید بدست بوجود آورندگان آن تخریب کرد ، در حالی که آنها احساس خدمت کرده ، امادر حقیقت نیروی براندازی باشند  3- در جوامع هدف باید سقف در آمدها ثابت و حوزه نیاز را افزایش داد . در نتیجه شهروندان بدهکار ، از حاکمیت طلبکار ببار خواهند آمد .

 

 

وي موبایل را به عنوان ابزاری در جهت پیشبرد اهداف دشمن در امر جاسوسي و مديريت انسانها از بيرون معرفي كرد وگفت : داشتن سواد تحصیلی نشان داشتن سواد در تمام مسائل نیست. وی توجه به نگاه امنیتی در کنار تخصص و دیگر مسائل را لازم دانسته و در ادامه صحبت های خود به راههای شناخت ماهواره و ایجاد مصونیت فردی برای افراد جامعه پرداخت .


عظیمی در پايان افزود: بررسی پروژه سرزمین سوخته که شامل دو گام ؛ درگیری داخلی و از بین رفتن زیر ساخت ها ست از دیگر مواردی بود که در این نشست بررسی شد.

لازم به ذکر است طرح ضیافت اساتید دانشگاه کاشان با حضور حدود 130نفر در دانشگاه کاشان در حال برگزاری است.


نظر شما :