پذیرش ۲۸۶۲ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه کاشان

۲۵ شهریور ۱۳۹۲ | ۱۱:۱۹ کد : ۱۵۴۹۵ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۰۴
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، از پذیرش دو هزار و ۸۶۲ دانشجوی جدید در سال تحصیلی ۹۲-۹۳  در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه خبر داد.
پذیرش ۲۸۶۲ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه کاشان

دکتر امیر حسین رسول نیا، به قبولی یک هزار و 634 دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: 834 نفر از این دانشجویان برای تحصیل در دوره روزانه و 800 نفر نیز برای دوره شبانه این دانشگاه پذیرفته شده اند.

وی اظهار داشت:  474 نفر از این دانشجویان کارشناسی، بومی و بقیه غیر بومی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد یک هزار و 134 دانشجو نیز در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه امسال پذیرفته شده اند که 88 نفر از این تعداد استعدادهای درخشان می باشند.

  دکتر رسول نیا افزود: 791 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد در دوره روزانه و 346 نفر نیز در دوره شبانه این دانشگاه پذیرفته شده اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان، به پذیرش 94 دانشجوی جدید دکترا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 73 نفر از این تعداد در دوره روزانه و بقیه در دوره شبانه این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

شایان ذکر است در دانشگاه کاشان هفت هزار و پانصد دانشجو در حدود 160 رشته گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.


نظر شما :