مدیریت زمان در رأس کارهای ورود دانشجویان به دانشگاه است

۰۲ مهر ۱۳۹۲ | ۰۹:۴۹ کد : ۱۵۵۰۲ نهاد
تعداد بازدید:۲۰۵۹
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان  درجشن دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه در مطلع کلام خود با تکیه بر این سخن از مقام معظم رهبری که دانشگاه ضربان سنج حیات ملی جامعه است دانشگاه را مکانی که مبدأتحولات بزرگ وسرنوشت ساز است معرفی کردند.
مدیریت زمان در رأس کارهای ورود دانشجویان به دانشگاه است

حجت الاسلام و المسلمین عباس خادمیان ضمن تبریک به مناسبت ورود دانشجویان به دانشگاه کاشان وآغاز سال تحصیلی جدید اظهارکرد: دانشگاه کاشان به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای مطرح در سطح کشور و آموزش عالی فرصت ترقی ، تعالی و اندیشمند شدن را برای انسان فراهم می کند .


وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود افزود: شروع هر برنامه و تغییری همراه با نگرانی و اضطراب است و این یک امر طبیعی است ودانشجویان باید سعی کنند تا با مدیریت زمان و وقت خود این نگرانی ها رابه حداقل برسانند.

 

خادمیان با اشاره به نقش مهم وتأثیرگذار دانشگاه در پیشرفت های فردی و اجتماعی هر شخص تصریح کرد: دانشگاه با وجود تمام اهمیتی که دارد همراه با آسیب ها وتهدیداتی هم هست و باید تلاش کنیم تا این خطرات را به فرصت تبدیل کنیم .


مسئول نهاد رهبری افزود : دانشجویان سعی کنند با مدیریت زمان علاوه براستفاده از فضای آموزشی ، علمی و پژوهشی دانشگاه از فضای مذهبی و فعالیت های فرهنگی هم استفاده کنند . وی مسجد دانشگاه را مکانی دانست که ارتباط معنوی و دینی دانشجویان را می توان در آن تأمین کرد و دانشجویان می توانند با حضور در نمازهای جماعت و آشنایی با مبلغین و امامان جماعت ازاین امکانات بهره مند شوند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدای عرصه علم را به عنوان الگوهایی برای دانشجویان معرفی کرد و گفت: نباید بگذاریم یاد آنان فقط به بیان خاطراتی ازآنان محدود شود بلکه باید فرصتی  برای ایجاد جریانی جهت شالوده سازی هویت مستحکم هماهنگ با آموزه های دفاع مقدس باشد .


در این مراسم معاونان آموزشی، فرهنگی و مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان نیز توضیحاتی درباره مباحث آموزشی، فرهنگی، دانشجویی و رفاهی را برای دانشجویان ارائه کردند.


لازم بذکراست هفت هزار و پانصد دانشجو در حدود 160 رشته گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه کاشان مشغول به تحصیل هستند.


نظر شما :