پردیس خواهران دانشگاه کاشان امکانی مضاعف برای تحصیل خواهران

۰۳ مهر ۱۳۹۲ | ۰۹:۳۹ کد : ۱۵۵۰۳ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۰۹
دکتر عباس کتابی گفت: پردیس خواهران در راستای حفظ امنیت، آرامش و سبقه دینی مردم دارالمومنین کاشان برای خواهران علاقمند به تحصیل تاسیس شده است.
پردیس خواهران دانشگاه کاشان امکانی مضاعف  برای تحصیل خواهران

وی با اشاره به سند چشم انداز دانشگاه کاشان و اینکه تعداد دانشجویان بایستی به 10 هزار نفر برسد اظهار داشت: این مجموعه کلیه خدمات آموزشی و رفاهی را برای دانشجویان ارائه می کند و در جهت رفاه حال دانشجویان خواهر غیر بومی امسال در مجموعه این پردیس، خوابگاهی به ظرفیت 80 نفر دانشجو و همچنین مجموعه ورزشی و نمازخانه ایجاد شده است.

وی، با اشاره به اینکه حدود 70 درصد از پذیرفته شدگان آزمون سراسری به غیر از رشته های مهندسی خانم ها هستند افزود: پردیس خواهران دانشگاه کاشان نه تنها محدودیتی را برای تحصیل بانوان ایجاد نکرده است بلکه فرصتی اضافه تر با حق انتخاب تحصیل در پردیس و یا سایت اصلی دانشگاه را در اختیار خانم ها قرارداده است.

کتابی خاطر نشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات مرکز دانشگاه کاشان، در پردیس خواهران نیز با کادری مجرب خانم ارائه می شود و امکان تحصیل برای خانم ها در رشته های مورد علاقه آنان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم است.

حقوق، روانشناسی، ادبیات فارسی، علوم کامپیوتر، آمار و مهندسی کامپیوتر ، تربیت بدنی و علوم ورزش و زبان و ادبیات از رشته های کارشناسی پردیس خواهران دانشگاه کاشان است.

رشته های کارشناسی ارشد پردیس خواهران نیز حقوق، ادبیات عرب ، فارسی، علوم اجتماعی گرایش مطالعات فرهنگی، روانشناسی تربیتی و آموزش زبان انگلیسی می باشد.


نظر شما :