جنگ مانند دانشگاهی بود که منجر به تربیت نیروهای مخلص و انقلابی شد

۰۷ مهر ۱۳۹۲ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۵۵۱۲ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مسجد دانشگاه کاشان در هفته دفاع مقدس میزبان دکتر عبدالله موحدی محب عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه کاشان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود.
جنگ مانند دانشگاهی بود که منجر به تربیت نیروهای مخلص و انقلابی شد

دکتر عبدالله موحدی محب با معرفی کتاب نورالدین پسر ایران که شامل خاطرات جنگ تحمیلی به روایت یکی از رزمندگان است اظهار داشت : باید مواضع، آرمان‌ها و اهداف انقلاب را به زبان روز و در قالب کتاب، فیلم و ... به نسل امروز انتقال دهیم، چرا که ارزش‌های انقلاب گنجینه بزرگ کشور است.


استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به اینکه جنگ یکی از برکات الهی بود افزود: صفا وسلامت نفس ،ایثار، شب زنده داری و اشک های سحر نوجوانان و جوانان این را می رساند که جنگ مانند دانشگاهی بود که تربیت نیروهای مخلص را سامان بخشید و ثمرات آن سال‌های مبارک همچنان ادامه دارد.


عضو هیئت علمی گروه معارف با بیان خاطراتی از شهید مرتضی زارعی گفت: ایشان ازجمله طلبه هایی بودند که در درس بنده حضور داشتند که بعد از شهادت دفتری از خود به جای گذاشتند که در آن برنامه روزانه خود را یادداشت کرده بودند. برنامه ریزی وی طوری بود که تمام ساعات ولحظاتش سرشار از ذکر و یادخدا ورابطه با خلق خدابود . این ها افرادی بودند که در همین دانشگاهها وحوزه های علمیه حضور داشتند وبه درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


وی از شهیدان حسین خرازی،ابرهیم همت و بسیاری از سرداران شهید به عنوان وزنه های سنگین تاریخ ایران اشاره کردند وافزودند: وظیفه ما می باشد که ایثارها،رشادت ها و فداکاریهای این عزیزان را به نسل جوان و خصوصا دانشجویان منتقل کنیم.


نظر شما :