با پیشرفت زمان مدیریت فعالیت های فرهنگی بایستی با تحول بیشتری همراه باشد

۰۷ مهر ۱۳۹۲ | ۱۶:۱۱ کد : ۱۵۵۱۳ نهاد
تعداد بازدید:۲۲۸۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه کاشان ؛دکتر عباس کتابی ریاست محترم دانشگاه وحجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری و حجت الاسلام والمسلمین دکترامامی معاون فرهنگی دانشگاه کاشان با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کردند.
با پیشرفت زمان مدیریت فعالیت های فرهنگی بایستی با تحول بیشتری همراه باشد

در ابتدا دکتر کتابی و حجت الاسلام خادمیان گزارشی از فعالیت های فرهنگی دانشگاه از جمله برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و کارگاه آموزشی فعالین فرهنگی را ارائه دادند.


نماینده ولی فقیه در کاشان در این دیدار گفت: هر چه زمان پیش می رود بیشتر احساس تحول می کنیم، پس باید با این تحول زمانه مدیریت فرهنگی را هم با بینش مترقی تر و متعالی تر دنبال کرد ، خصوصا که در دانشگاه با روحیه های حساسی روبرو هستید.


آیت الله عبدالنبی نمازی اظهار داشت : باید رویکردی اتخاذ کرد که بتوان مهارت جمعگرا و فراگیر از خود نشان داد چرا که اکثر قریب به اتفاق افراد با نظام و ولایت ضدیت و مخالفت نداشته بلکه اختلاف سلیقه دارند . لذا باید جاذبه های معنوی و اخلاقی را بیشتر کرد تا افراد مختلف در این فضا احساس امنیت و نشاط داشته باشند .


وی با اشاره به هدیه امام خمینی (ره) به داریوش فروهر گفت : به اساتید و حتی از کار افتاده ها سرکشی کنید که خیلی تاثیر معنوی دارد .


امام جمعه کاشان در پایان بر ایجاد فضای آرام و صمیمی و امنیت بخش،  تقویت فضای علمی و آموزشی وتقویت فضای اخلاقی و تربیتی و بالا بردن سطح معارف دینی دانشگاهیان به ویژه اساتید که نقش جدی بر دانشجویان دارند را مورد تاکید قرار داد.


لازم به ذکر است این دیدار به منظور بهره گیری از رهنمودهای آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و دعوت حضوری از ایشان جهت برگزاری سلسله جلسات اخلاقی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد .


نظر شما :