پیشرفت و تکنولوژی در دانشگاه باعث اقتدارکشور می شود و موجب هراس دشمن گردیده

۰۸ مهر ۱۳۹۲ | ۲۳:۳۰ کد : ۱۵۵۱۶ نهاد
تعداد بازدید:۲۵۶۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشجویان حاضر در مسجد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با عنوان " نرمش قهرمانانه " بیان داشت : این یک مسئله جدی در مجامع گفتمانی و محافل سیاسیون است.
پیشرفت و تکنولوژی در دانشگاه باعث اقتدارکشور می شود و موجب هراس دشمن گردیده

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در تفسیر آیه 60و 61 سوره انفال گفت: این آیه دستور آماده باش همه جانبه‏ى مسلمانان در برابر دشمنان و تهیه هر نوع سلاح، امکانات، را مى‏دهد که رعایت این دستورات، سبب هراس کفّار از نیروى رزمى مسلمانان مى‏شود.

وی اظهار داشت : دانشگاه بایستی با بالاترین تکنولوژی و دانش مقدمات ا دفاع فراگیر را فراهم کند و باید این پیشرفت ها در اندازه ای باشد که در دل دشمن هراس ایجاد کند .

خادمیان در ادامه با توجه به نکات تفسیری آیه گفت : این همه تاکید برای این است که همیشه جا گفتگو و مذاکره کارساز و کافى نیست، گاهى هم باید توان و قدرت به میدان آید. به امکانات امروز قانع نباشید و تجهیزات نظامى و دفاعى را تا مرز هراس دشمنان گسترش دهید. باید توان دفاعى مسلمانان در زمینه‏هاى فرهنگى، اقتصادى، سیاسى، نظامى، عقیدتى و... چنان قوى باشد که دشمن از هر جهت بترسد و توطئه‏هایش خنثى شودذ"ترهبون به "

مسئول نهاد رهبری با اشاره به اینکه همه‏ى دشمنان، و نوع دشمنی شناخته شده نیست(لاتعلمونهم) ، در رابطه با مذاکرات اخیر رئیس جمهور ایران و آمریکا گفت : طبق مبنای قران (ایه 61 سوره  انفال) اگر طرف مقابل ابراز آمادگی برای  گفتگو و مذاکره کرد مامذاکره با آنها را می پذیریم ولی در شرایطی که به اصول ما پایبند باشند وباید حواسمان باشد که یک ذره هم از اصول خود کوتاه نیاییم چرا که تسامح اعتدال در اصول معنا ندارد.

خادمیان در ادمه افزود: در فضای امروز با اقتدارو قدرت واستحکام دیدگاه به دنبال اقتدار باشیم .اینکه مقام معظم رهبری استراتژی نرمش قهرمانانه را درجمع سپاهیان مطرح می کند به خاطر این است که سپاه واتش در خط مقدم این اقتدار هستند وباید مواظب حیله های دشمن باشند.

وی با اشاره به اینکه امروزه نظام جمهوری  اسلامی در اوج قدرت خود در عرصه دیپلماسی، نظامی ،سیاسی وولایت فقیه در جهان قرار دارد بیان کرد:نظریه ولایت فقیه به عنوان یک نظریه جدید و مقتدر در کل جهان مطرح است .و اینکه برخی می گویند که الان مثل زمان امام حسن علیه السلام باید تن به صلح داد باید گفت این یک اشتباه بزرگ است الان که اقتدار علمی نظامی ما زبانزد عام خاص است عجبا الان که سردار سلیمانی ما می گوید امریکایها اگر در سوریه ورود پیدا کردند تابوت های خود را بیاوند مثل زمان امام حسن علیه السلام است که عبیدالله عباس سردار امام به سمت ماویه فرار می کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گفت: باید با دیپلماسی حل مشکلات را تا جایی که به نفع ملت ایران است ادامه داد و اگر ابراز آمادگی برای گفتگو کردند نباید رد کرد.

خادمیان در پایان خطاب به دانشجویان افزود: دانشگاه وجوان های ما باید با درک اقتداری که در پرتو نظام جمهوری اسلامی بدست آمده باید مطالبات مقام معظم رهبری را با برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی پی گیری نمایند.

برای دریافت فایل پاورپوئینت نرمش قهرمانانه در قرآن اینجا کلیک کنید.

 


نظر شما :