امام جمعه کاشان: سفر دکتر روحانی پرثمر و مثبت بود

۱۳ مهر ۱۳۹۲ | ۰۹:۲۰ کد : ۱۵۵۱۹ کاشان
تعداد بازدید:۷۳۰
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سفر پر ثمر دکتر روحانی به نیویورک و سخنرانی کامل و زیبا و محکم ایشان در صحن مجمع عمومی سازمان ملل، برای ایران مثبت و مناسب بود.
امام جمعه کاشان: سفر دکتر روحانی پرثمر و مثبت بود

آیت الله  عبدالنبی نمازی  در حاشیه نشست ائمه جمعه شهرهای شمال استان اصفهان در جمع خبرنگاران در نطنز اظهار کرد: با دیدارهایی که دکتر روحانی در حاشیه اجلاس سازمان ملل با مقامات بلند پایه سایر کشورها داشت، محور اکثر این صحبت ها مسلم بودن حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای ایران است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخی با زیر سوال بردن سفر دکتر روحانی به نیویورک و مذاکره تلفنی وی با اوباما، باعث بروز مشکلاتی شده اند، اما آنها باید بدانند که وقتی آمریکایی ها تقاضای تماس تلفنی می دهند، یعنی ایران در نقطه قدرت قرار دارد و در ضمن کسی حق ندارد در امور مهم کشور اجتهاد کند، زیرا مملکت ما رهبر دارد و ایشان با اشراف کامل و دقت همه جوانب کار را در نظر گرفته اند.

آیت الله نمازی در مورد نرمش قهرمانانه هم گفت: نرمش قهرمانانه به معنای سازش نیست. بلکه به معنی این است که باید در برخی موارد از تاکتیک های سیاسی استفاده کرد تا حریف را راحت تر زمین گیر کنیم.

وی گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درایت خود، با صدور فتوای حرام بودن استفاده از سلاح های اتمی، حسن نیت ایران را به جهانیان نشان دادند و با این حرکت، در عمل دهان یاوه گویان و کشورهای غربی هم بسته شد.


نظر شما :