فرصت برای گفتگو یک استراتژی مقاومت است

۱۵ آبان ۱۳۹۲ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۵۵۶۶ نهاد
تعداد بازدید:۷۳۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشجویان حاضر در مسجد به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) با اشاره به توصیه امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه به مالک اشتراظهارداشت :
فرصت برای گفتگو یک استراتژی مقاومت است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشجویان حاضر در مسجد به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله (علیه السلام) با اشاره به توصیه امام علی (علیه السلام) در نهج البلاغه به مالک اشتراظهارداشت :حضرت به مالک توصیه کرد که اگر دشمن تو تقاضای صلح و دوستی داشت آن را قبول کن و در این زمینه سرسختی نداشته باش.


وی طرح موضوع مذاکره با آمریکا در بین مردم و دولت را مشابه با مفاد این توصیه امام علی (ع) دانست و گفت : بعضی ها قائل اند با وجود تمام شرارت های دولت آمریکا در این سالها چرا باید پای میز مذاکره برویم .


خادمیان سخن امام را خطاب به تمام مسئولین در تمام دوران ها دانست و افزود: در صلح و گفتگو فرصت و تاکتیکی است که می توان با استفاده از آن به نیروها و قوا فرصت داد تا خود را از همه نظرتقویت کنند. وبایستی به صلح وگفتگو به عنوان یک استراتژی مقاومت نگاه کرد .


وی تأکید کرد: معمولا دشمنان بعداز مذاکره سعی می کنند ما را دچار غفلت کرده و سرمان را به چیزهای فرعی گرم کنند کما اینکه بعد از کودتای 28 مرداد دچار این غفلت شدیم و درگیرموضوعات مختلف در عرصه سیاسی و امنیتی شدیم .


مسئول نهاد رهبری تسخیر لانه جاسوسی را یکی از حرکت های  انقلابی ( که به تعبیر امام انقلاب دوم نامیده شد) دانست و گفت : فرقی ندارد دشمنان ما معاویه ،یزیدیا صدام باشد یا استکبار جهانی . لعنت بردشمنان چیزی است که در قرآن به آن اشاره شده است .


نظر شما :