نگاه قهرمانانه عامل موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای است

۰۴ آذر ۱۳۹۲ | ۱۱:۳۶ کد : ۱۵۵۸۹ نهاد
تعداد بازدید:۶۴۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشجویان حاضر در مسجد به بیان عوامل اقتدار وعزت آفرین و افتخار ساز از نگاه قرآن پرداخت.
نگاه قهرمانانه عامل موفقیت ایران در مذاکرات هسته ای است

وی افزود : چند وقتی است که گفتگوهای مختلفی درمورد مسئله هسته ای انجام می گیرد و عوامل مختلفی در روند آن تأثیر گذار بودند و نتیجه ای گرفته شد. طبیعی است که اگر یک نگاه راهبردی قرآنی حاکم نبود ، اگر استقامت نبود،اگر نگاه قهرمانانه نبوداین موفقیت حاصل نمی شد.


خادمیان تصریح کرد : باید خدا راشاکر باشیم که رهبری بسیار آگاه ، مدبرو بیدار داریم که با نگاه ریزبین خود نرمش قهرمانانه را مطرح کردند وفرمودند بایستی با این تکنیک در مذاکرات حضور پیدا کنیم و قهرمانانه بدرخشیم که این سیاست قرآن است .


مسئول نهاد رهبری درادامه با قرائت متن نامه تبریک حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور محترم به رهبر انقلاب در خصوص روند مذاکرات هسته‌ای و جواب نامه ایشان از سوی مقام معظم رهبری گفت : امیدواریم اتفاقات خوب و مبارکی در این زمینه برای کشور وملت ایران رخ دهد و باید بدانیم اگر ایستادگی نباشد به جایی نمی رسیم .


وی همچنین ضمن تبریک هفته بسیج افزود: باید باور کنیم که با روحیه بسیجی که همان روحیه ی قرآنی است توانستیم صدای اسلام ، قرآن و تشیع را در همه ی جهان طنین انداز کنیم و اقتدار ما برمی گردد به استقامت ما و موفقیت ما به اراده ما بستگی دارد.


وی خاطرنشان کرد: هم در دوره دفاع مقدس و هم در فضای امروز جامعه درگیر تهاجمات مختلف فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی بسیاری از سوی دشمن است وباید بدانیم هرجا مومنی موضع بگیرد و با ایمان الهی مقابل استکبار و مخصوصا یهود محکم بایستد هرگز دشمن قدرت پیشروی ندارد واین وعده قرآن است که بدانید هیچ گاه یهود ازشما راضی نمی شود،یا باید تابع او شویدویا محکم بایستید.


خادمیان در پایان افزود: بنا برفرمایش مقام معظم رهبری بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود .باید مسئولین هوشمندی وافر خود را حفظ کنند تا مشکلات ما با اراده و اختیار و تدبر مدیریت شود. 


نظر شما :