دبیر ستاد عمره دانشجویی اعلام کرد: منتخبین عمره دانشجویی تا ۱۰ آذر برای افتتاح حساب فرصت دارند

۰۵ آذر ۱۳۹۲ | ۱۵:۰۱ کد : ۱۵۵۹۱ اینترنت
تعداد بازدید:۸۵۵
 دبیر ستاد عمره دانشجویی گفت: ۹۳ درصد دانشگاهیان ثبت نام خود را برای اعزام به عمره مفرده نهایی کردند این افراد تا ۱۰ آذر برای افتتاح حساب در بانک ملت و واریز مبلغ اولیه فرصت دارند.
دبیر ستاد عمره دانشجویی اعلام کرد: منتخبین عمره دانشجویی تا ۱۰ آذر برای افتتاح حساب فرصت دارند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نها نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها (مأوا)، محمد زارع، دبیر ستاد عمره دانشجویی گفت: بیش از 20 هزار نفر از دانشگاهیان به عنوان ذخیره و منتخب برای اعزام به عمره مفرده مشخص شدند که از این تعداد 93 درصد ثبت نام خود را برای اعزام به عمره مفرده نهایی کردند.

وی ادامه داد: افرادی که ثبت نام خود را نهایی کردند تا 10 آذر برای افتتاح حساب در بانک ملت و واریز مبلغ اولیه که 750 هزارتومان است فرصت دارند.

گفتنی است از پنجم تا 17 آبان ماه بیش از 340 هزار نفر با مراجعه به سامانه www.labbayk.ir ثبت‌نام کردند که در نهایت با انجام قرعه کشی بیش از 20 هزار نفر از دانشگاهیان به عنوان منتخب و ذخیره مشخص شدند که از این تعداد 17 هزا نفر شامل 2 هزار عضو هیات علمی و 15 هزاز نفر از دانشجویان متاهل و پسر مجرد به سفر عمره اعزام خواهند شد. ابتدا اساتید، سپس دانشجویان پسر مجرد و در نهایت دانشجویان متاهل اعزام می شوند.


نظر شما :