اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دانشگاه

۰۶ آذر ۱۳۹۲ | ۱۶:۰۸ کد : ۱۵۵۹۴ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۳۹۷
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: امسال حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دانشگاه کاشان و راه اندازی بنیاد کتاب مطهر این دانشگاه هزینه شده است.
اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دانشگاه

دکتر مجید منعم زاده، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در بین دانشجویان در راستای توسعه علمی حایز اهمیت دانست و افزود: سعی شده که با این میزان اعتبار، کتاب های مورد نیاز دانشجویان در پنج کتابخانه دانشکده های علوم پایه، علوم انسانی، معماری و هنر، فنی مهندسی و بنیاد کتاب مطهر تامین گردد.

وی به نقش بنیادی کتاب در شکوفایی و بالندگی افراد و جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به مطالعه کتاب و کتابخوانی در افزایش بصیرت و دانایی افراد موثر بوده و موجب رشد فرهنگی و اخلاقی در جامعه می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانشجویان، کتاب ها باید به راحتی در دسترس دانشجویان قرار گیرد.

وی یادآور شد: در کتابخانه های دانشکده های این دانشگاه بیش از 200 هزار جلد کتاب وجود دارد.

دکتر منعم زاده، به راه اندازی بنیاد کتاب مطهر در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: این کتابخانه که به همت خیر در این دانشگاه راه اندازی شده کتابها و منابع درسی و آموزشی مورد نیاز دانشجویان به صورت امانی به مدت یک ترم  در اختیار دانشجویان قرار داده می شود.


نظر شما :