حضور مردم در ۹ دی انقلاب را بیمه کرد

۰۹ دی ۱۳۹۲ | ۱۵:۴۳ کد : ۱۵۶۲۵ نهاد
تعداد بازدید:۳۹۷۱
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ به مناسبت گرامیداشت ۹ دی  مسجد دانشگاه کاشان میزبان استاد صنعتکار کارشناس مسائل سیاسی بود.
حضور مردم در ۹ دی انقلاب را بیمه کرد

صنعتکار ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و رحلت رسول اکرم (ص) گفت : جریانی که بعد از انتخابات سال 88 اتفاق افتاد با عناوین متفاوتی از طرفی بعضی ها بیان شد از جمله : فتنه ،وقایع بعد از انتخابات و به گفته برخی سوء تفاهمات بعد از انتخابات.


تحلیلگر مسائل سیاسی افزود : ما از ابتدای صدر اسلام  با یک جریان خودی وغیر خودی و به تعبیری جبهه حق و باطل مواجه بوده ایم . جریان غیر خودی دولایه دارد که عبارتند از : دشمنان قسم خورده و جریان نفاق . از ابتدا هر دو لایه وجود داشته ولی آنکه بیشترین ضربه را به ما وارد کرده در جبهه باطل ، لایه نفاق بوده است .


وی ساخت مسجد ضراردر مدینه  در نبود پیغمبر را نمونه ای از این جریان وفتنه ای از سوی جمعیت منافق خوانده وافزود: در ظاهرساخت مسجد امری مقدس بود ولی در باطن کار توطئه برای برچیدن بنیان اسلام است . جنگ جمل و استفاده از همسر پیامبر در شکل گیری آن هم نمونه ای دیگر از فتنه هایی است که در صدر اسلام رخ داده است .


صنعتکار تأکید کرد : در شرایط فتنه گون وغبار آلود انسان ها در انتخاب حق وباطل دچار مشکل می شوند وتنها انسان هایی نجات می یابند که ایمان راسخ داشته باشند.


کارشناس مسائل سیاسی  در ادامه تصریح کرد : در زمان انقلاب هر ده سال با یک فتنه بزرگ روبرو بوده ایم که به ترتیب عبارتند از : فتنه بنی صدر در دهه شصت ، فتنه 18 تیر سال 78 و فتنه سال 88


وی افزود : لایه های فتنه باید دیده شود . به تعبیر رهبر انقلاب در فتنه اخیر تمام دشمنان قدیم وجدید چه در خارج و چه در داخل به میدان آمدند . ظاهر شکل گیری حوادث سال 88 اختلاف کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود ولی باطن یک برنامه ریزی طولانی برای از بین بردن انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران بود.


در پایان مراسم از طرف دفتر نهاد نمایندگی رهبری  توماری تهیه شده بود و دانشگاهیان با امضای خود بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  تجدید میثاق کردند.


نظر شما :