حماسه ۹دی وفاداری مردم به نظام و مقام معظم رهبری را ثابت کرد

۱۵ دی ۱۳۹۲ | ۰۸:۲۰ کد : ۱۵۶۲۷ اینترنت
تعداد بازدید:۲۲۲۰
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مردم در ۹دی نشان دادند که چقدر به نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند و همیشه پاسخ قانون شکنان و ساختارشکنان را خواهند داد.
حماسه ۹دی وفاداری مردم به نظام و مقام معظم رهبری را ثابت کرد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها (مأوا)، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: امیدوار بودیم که حماسه غرور آفرین مردم در 9 دی فتنه گران را متوجه اشتباه خود کند ولی متاسفانه آنها برایشان قبول واقعیت سخت شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: مگر می‌شود عده‌ای هر وقت در انتخابات یا هر جای دیگر شکست خوردند، بخواهند اینگونه اعتراض کنند و آرای ملت را زیر سئوال ببرند و به نظام اتهام دست بردن در انتخابات را بزنند.

حجت الاسلام و والمسلمین محمدیان خاطر نشان کرد: فتنه گران کسانی بودند که همیشه از قانون مداری دم می‌زدند ولی خیلی زود چهره واقعی خود را به مردم و نظام نشان دادند و بجای اینکه از طریق قانونی مطالبات خود را پیگیری کنند با دسته کشی خیابانی و به زور قصد داشتند خواسته ناحق خود را طلب کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین پیام‌های حماسه 9 دی این است که هرکسی که بر خلاف آحاد مردم حرکت و به جای اتکا به قانون بخواهد با زور و ساختار شکنی مطالبات خود را طلب کند، اولین چیزی را که در مقابل خود خواهد دید خشم، عصبانیت و انزجار مردم و ملت ایران اسلامی است.


نظر شما :