حضور ۴هزار نفر از دانشگاهیان درروز ۹ ربیع الاول در مسجد جمکران

۱۸ دی ۱۳۹۲ | ۰۸:۲۴ کد : ۱۵۶۳۱ اینترنت
تعداد بازدید:۱۶۵۲
بیش از ۴هزار دانشجو در روز شنبه ۲۱ دیماه مصادف با نهم ربیع‌الاول به منظور تجدیدبیعت دانشگاهیان با امام عصر(عج) در مسجد مقدس حضور خواهند یافت.
حضور ۴هزار نفر از دانشگاهیان درروز ۹ ربیع الاول در مسجد جمکران

به گزارش ماوا، این ستاد برنامه‌ریزی کرده تا با همکاری هیئت رزمندگان اسلام مراسم پرفیض دعای ندبه در روز جمعه هشتم ربیع‌الاول یعنی 21 دیماه در استان‌های گلستان، مازندران، خوزستان، اصفهان، فزوین،‌یزد، همدان در محیط دانشگاههای این استانها با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری برگزار گردد و از مردم و دانشجویان برای حضور دعوت بعمل آید.

شایان ذکر است، مراسم بزرگ و باشکوهی در روز شنبه 21 دیماه  مصادف با نهم ربیع‌الاول به منظور تجدیدبیعت دانشگاهیان با امام عصر(عج) بعد از نماز ظهرو عصر در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود که در این مراسم مسئولین وزارتین و دانشگاهی حضور خواهند یافت.

براین اساس، در این مراسم باحضور 4 الی 5 هزار نفر از دانشجویان مهدی‌یاور از دانشگاههای قم و استانهای هم‌جوار قم مانند مرکزی البرز، تهران، قزوین، اصفهان در این مراسم باشکوه حضور می‌یابند.

لازم به ذکر است، برنامه بخش‌های متنوعی دارد از سخنرانان، مداحان، شاعران، قاریان و شخصیت‌های کشوری بهره خواهد برد و ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام رحیمیان تولیت محترم مسجد مقدس جمکران و حجت الاسلام علیرضا پناهیان هم در این اجتماع سخنرانی خواهند کرد و شرکت‌کنندگان از فیض زرایت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران بهره‌مند خواهد شد.


نظر شما :