آغاز پنجمین دوره کتاب ماه مطهر از جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان

۰۶ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۵:۱۳ کد : ۱۵۶۴۵ اینترنت
تعداد بازدید:۱۵۳۰
مأوا: شیراوژن اعلام کرد: دوره جدید مسابقه کتابخوانی دانشجویی با عنوان «کتاب ماه مطهر» ویژه بهمن و اسفند آغاز شد.
آغاز پنجمین دوره کتاب ماه مطهر از جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان

عباس شیراوژن، قائم مقام معاونت فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها در گفت‌و گو با ماوا افزود: نهمین جشنواره حکمت مطهر دانشگاهیان با هدف انس هرچه بیشتر دانشگاهیان عزیز با شخصیت، اندیشه و آثار شهید استاد مرتضی مطهری از آذرماه امسال آغاز و تا خرداد ماه سال آتی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه انس مستمر دانشگاهیان با آثار و اندیشه‌های استاد مطهری موجب معرفی اندیشه ناب اسلامی و به تعبیر امام راحل(ره) اسلام ناب محمدی خواهد شد.افزود:مقام معظم رهبری در موقعیت‌های مختلف جوانان به ویژه دانشگاهیان عزیز را به انس با آثار شهید مطهری توصیه کرد و تفکرات استاد شهید را بخش عمده‌ای از زیربنای فکری نظام جمهوری اسلامی معرفی نموده‌اند.

شیراوژن افزود: موقعیت فعلی جهان اسلام و ترویج اندیشه‌های تکفیری و جمود فکری حاکم بر وهابیت بیش از پیش ضرورت ترویج اندیشه عقل گرا و منطق مدار استاد شهید مطهری را در میان نخبگان دانشگاهی افزون‌تر می‌سازد.

 وی تصریح کرد: در این راستا مسابقه کتابخوانی کتاب ماه مطهر براساس کتاب «آزادی معنوی» اثر استاد شهید مرتضی مطهری در قالب سیر مطالعاتی در بهمن و اسفند اجرا می‌گردد و جوایزی از قبیل سهمیه عمره، تبلت، گوشی تلفن همراه و جوایز نقدی برای پنجاه نفر از شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.


نظر شما :