پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

۱۵ بهمن ۱۳۹۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۱۵۶۵۱ دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۵
دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمی رود.
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود  که در آن ملت ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

دهه فجر انقلاب اسلامی نشان داد که با اراده جوانان مومن، می توان جهادی در تمامی ابعاد در جهان اسلام به وجود آورد که بتواند اقتدار اسلام را در دنیا به همراه داشته باشد ومطمئن هستیم که جوانان انقلابی ما با الهام گیری از منویات رهبری معظم انقلاب در این برهه از زمان، با جهاد علمی و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند ورزید.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن تبریک ایام خجسته دهه مبارکه فجر همگام و هم صدا با آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در راه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و هدایت داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ضمن میثاق مجدد با آرمان های نظام در جهت تحقق اهداف عالیه ایران اسلامی از هیچ کوشش و تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد و از آحاد مردم جهت حضور منسجم و یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن جهت به نمایش در آوردن حس همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران در پشتیبانی و حمایت از اهداف نظام و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت دعوت می نماییم.

دکتر عباس کتابی

رئیس دانشگاه کاشان


نظر شما :