حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقویت حاکمیت اسلام ولایی قبل از ظهور است

۲۱ بهمن ۱۳۹۲ | ۲۲:۱۶ کد : ۱۵۶۶۲ نهاد
تعداد بازدید:۵۲۵۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان حاضر در مسجد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروزپیروزی انقلاب اسلامی وهمچنین سالروز وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها)  اظهار کرد : شهر قم درروایات آخرالزمان محل تجمع علما وشیعیان است .
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقویت حاکمیت اسلام ولایی قبل از ظهور است

مسئول نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود: از امام صادق (علیه السلام) در خصوص حضرت معصومه چندین روایت نقل شده است که شاید به جرأت بتوان گفت از سوی این امام همام درباره غیر ایشان چنین تعابیری گفته نشده است که عبارتند از : خدا را حرمى است و آن مکه است ، امیرمؤمنان را حرمى است و آن کوفه است،و ما اهل بیت را حرمى است و آن قم است. بزودى بانویى به نام فاطمه از تبار من در آن جا دفن شود که هر کس به زیارتش بشتابد ، بهشت بر او واجب مى گردد.

وی همچنین در ادامه به حدیثی دیگر از این امام همام اشاره کرد و افزود :جایگاه حضرت معصومه (علیهاالسلام) تا این حد است که اگر کسی حقاً و با معرفت به وی او را زیارت کند اهل بهشت است.

خادمیان همچنین تأکید کرد: شهر قم در دوران قبل از ظهور محل رجوع فقها و علمای فراوانی خواهد بود و در روایات آمده است مردی از اهل قم ، قبل از ظهور ندا می دهد و دعوت می کند مردم را به سوی حق و زمینه سازی می کند برای ظهور حضرت حجت (علیه السلام) که به گفته ی بسیاری از علما مراد از این شخص امام خمینی (ره) می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ایران در تمام صحنه های تاریخ تاکنون نشان داده اند که همچون پاره های پولاد هستند و امید است با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال  همچون سالهای گذشته با صلابت و پرشکوه حاضر شوند و جواب دندان شکنی به تمام یاوه گویی های دشمنانی دهند که چشم طمع به این انقلاب و ارزشهای آن بسته اند .

 


نظر شما :