انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگ جامعه بشریت و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

۳۰ بهمن ۱۳۹۲ | ۱۷:۱۶ کد : ۱۵۶۷۶ نهاد
تعداد بازدید:۹۴۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان حاضر در مسجد ضمن تشکر وقدردانی از حضور پرشکوه وباعظمت مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالروزپیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد : انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک رخداد مهم ونقش آفرین در جهان مطرح است .
انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگ جامعه بشریت و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است

مسئول نهاد رهبری مقام معظم رهبری با اشاره به عقبه قرآنی و روایی انقلاب ایران افزود : در روایات متعددی از معصومین (ع) از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک تحول بزرگ و زمینه ساز ظهور منجی بشریت حضرت مهدی (عج) یادشده است .


وی  قیام مردم مشرق زمین و حضور عجم ها در قیام های قبل از ظهور را بسیار مهم دانست و گفت : آنها مردمانی با اراده های پولادین و قوی هستند که برای حفظ  ارزش ها و آرمان های خود جدی هستند و پیشرفت ها را دنبال می کنند .


خادمیان تحریم ها و فشارهای بی رحمانه چند سال اخیر را عاملی برای تضعیف روحیه ی مردم انقلابی ما ذکر کردو افزود:مسببین تحریم ها معتقدند که تاکنون برای هیچ کشور وملتی این تحریم ها اعمال نشده است.


وی به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری در جمع تشکل های دانشجویی اشاره کرد وبیان داشت : به گفته رهبر انقلاب تشکل های دانشجویی باید در مقابله با جنگ نرم دشمن به گونه ای عمل کنند که بصیرتی عمارگونه و استقامتی مالک اشتر وار ذاشته باشند.


مسئول نهاد رهبری در پایان نقش توده های مردمی را در حفظ این انقلاب را بیشتر از بعضی از کارشناسان ونخبگان سیاسی عنوان کرد و افزود : در روز 22 بهمن کسی پیش بینی نمی کرد که این مردم با وجود تمام تبلیغات سوء که از سوی ماهواره ها صورت گرفته بود این حضور پرشکوه و عظیمی را داشته باشند. مردم به وعده های خداوند که آینده از آن مستضعفین است ایمان راسخ دارند.


نظر شما :