کرسی آزاد اندیشی" تفکیک جنسیتی" در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد.

۱۳ اسفند ۱۳۹۲ | ۱۴:۱۵ کد : ۱۵۶۸۴ نهاد
تعداد بازدید:۱۴۱۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان، کرسی آزاد اندیشی با موضوع تفکیک جنسیتی دانشگاه ها در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد.
کرسی آزاد اندیشی" تفکیک جنسیتی" در پردیس خواهران  دانشگاه کاشان برگزار شد.

اين برنامه با هدف ترويج كرسي هاي آزاد انديشي در سطح دانشگاه و ايجاد فضايي صميمي و دوستانه براي بيان و تحليل موضوعات و شناخت و معرفت بيشتر دانشجو تشكيل شد.

در اين كرسي كه با حضور 3 نفر از دانشجويان موافق و 3 نفر مخالف با موضوع تفكيك جنسيتي دانشگاه ها برگزارشد ، دكتر حسين عرب اسدي دكتراي مديريت دولتي از دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان داور حضور يافتند.

به هر يك از گروه هاي موافق و مخالف موضوع،  به مدت 45 دقيقه زمان داده شد تا در مورد مسائل پيراموني موضوع تفكيك جنسيتي دانشگاه ها به اظهار نظر بپردازند.

بعد از بيان نظرات دانشجويان موافق و مخالف وهمچنين صحبت هاي 3 نفر از دانشجويان حاضر در سالن، داور كرسي جناب آقاي دكتر عرب اسدي به جمع بندي مطالب ارئه شده پرداختند.

لازم به ذكر است كرسي فوق به همت واحد خواهران نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه كاشان با حضور 200 نفر از دانشجويان در روز دوشنبه 12/12/92 در آمفي تئاتر واحد خواهران دانشگاه برگزار شد.

گزارش تفصيلي كرسي آزاد انديشي در روزهاي آتي در سايت قرار داده خواهد شد.

 

 

 

 


نظر شما :