کلید بازگشایی قفل مشکلات کشور با دو عنصر جدی عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق می یابد

۱۸ فروردین ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۳ کد : ۱۵۶۹۸ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۷۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس خادمیان در جمع دانشگاهیان حاضردر شروع سال ۹۳ در مسجد اظهار کرد : کلید بازگشایی قفل مشکلات کشور با دو عنصر جدی عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق می یابد.
کلید بازگشایی قفل مشکلات کشور با دو عنصر جدی عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق می یابد

مسئول نهاد رهبری با توجه به نام گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی افزود : باتو.جه به وضعیت جهانی،تشیع و اوضاع داخلی کشور رهبری داریم که پیشروتر از همه ی افرادی که ادعای سیاست ،اقتصاد و مدیریت را دارند حرکت می کنند .

وی با ابراز تأسف از بی توجهی برخی مسئولین  که با نادیده گرفتن منویات مقام رهبری در تحقق شعارهای سال در چند سال اخیرو اینکه در حد یک نماد و شعارسال باقی می ماندند ، خاطرنشان کرد :  کلید بازگشایی قفل مشکلات کشور با دو عنصر جدی عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق می یابد.

خادمیان افزود : تحقق این دوعنصر زمانی خواهد بود که تکیه ما به  نیروی درونی باشد نه بیرون . وی همچنین با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در پیام تبریک سال جدید و در صحن رضوی افزود : معظم له  گرفتاری های کشوررادردوبخش اقتصاد وفرهنگ عنوان کرد و همه ی آحاد مردم ومسئولین را به تلاش در مسیر تحقق آنها دعوت کرد.

مسئول نهاد رهبری تصریح کرد : اقتصادی در اسلام پیشرواست که پیوست فرهنگی داشته باشد و ومبتنی بر فرهنگ باشد وپیشرفت اسلامی تنها زمانی است که با الگوی اسلامی همراه باشد ومجاهدانه وارد میدان عمل شویم .   

خادمیان با اشاره به آیه 95 سوره نساء (لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ ...) ودرتفسیرآن گفت : منظوراز بازنشستگان مؤمن از جهاد دراین آیه کسانی هستند که جهاد را جدی نمی گیرند و در هر پست و جایگاهی که هستند افرادی راحت طلب هستند  از همین نگاه مقام معظم رهبری تکید فرمودند بر  مدیریت جهادی  که همراه با کار و تلاش بسیار همراه با تحمل سختی ها و حتی هجرت است . یعنی مثل زمان دفاع مقدس باید اهل جهاد شد که فقط رضای خدا مدنظر باشد نه نام نه نون  نه عنوان ظاهری پس با مجاهدانه برای خدا  کار کرد.

وی در پایان بیان داشت : ایران اسلامی به عنوان کشوری که پیام تشکیل تمدن اسلامی را برای همه ملت ها دارد می تواند با بهره گیری از پتانسیل نیروی درونی وعزم ملی همراه با مدیریت جهادی گام های بلندی را برداردو به عنوان الگویی برای همه جهانیان باشد .


نظر شما :