به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کارگاه آموزشی \

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۱ کد : ۱۵۷۰۷ نهاد
تعداد بازدید:۸۰۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کارگاه آموزشی با عنوان " خوشبخت ها معجزه نمی کنند " به همت واحد خواهران نهاد رهبری در خوابگاه خواهران برگزار شد .
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کارگاه آموزشی \

به مناسبت میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) کارگاه آموزشی با عنوان " خوشبخت ها معجزه نمی کنند " به همت واحد خواهران نهاد رهبری برگزار شد.

در اولین جلسه این کارگاه سرکار خانم سرلک مشاوردرامور زنان  تشریح ویژگیهای یک همسر خوب پرداخته و افزود: "غربیها معتقدند سه چیز بر شخصیت انسان مؤثر است : وراثت ، محیط و خود . اما اسلام سه عامل دیگرگفتار ، افکار ، انتخاب را مؤثر می داند .

وی همچنین گفت :اصل انسان است با این سه ویژگی که افکار دربین آنها از همه مهم تر است و همه چیز را جذب می کند . افکار منفی اثر گذاری بیشتری از افکار مثبت و حتی در انتخاب همان چیزی که فکر می کنیم سر راهمان قرار می گیرد ، دارد.

سرلک به تأثیر افکار و گفتار خوب درانتخاب دقت اشاره کرد وافزود:  توجه داشته باشیم که ممکن است علاوه بر خوب بودن دو عامل فوق الذکر ، با بی دقتی سرنوشت خود را خراب نماییم .

لازم بذکر است کارگاه آموزشی با عنوان " خوشبخت ها معجزه نمی کنند " شامل 5 جلسه می باشد که جلسه نخستین آن  در سالن ریحانه خوابگاه خواهران برگزار و با استقبال جمع کثیری از دانشجویان روبرو شد .


نظر شما :