برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روزشهید امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه کاشان

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۸ کد : ۱۵۷۱۷ دانشگاه
تعداد بازدید:۶۴۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان؛ مراسم بزرگداشت شهید علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر شنبه بعد از نماز ظهروعصر در مسجد دانشگاه کاشان برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روزشهید امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه کاشان

 

 

حجت الاسلام علوی به عنوان سخنران این جلسه اظهار داشت : دین اسلام عزیز است چراکه دست بندگان را دردستان خداوند میگذاردو آنقدر مقدس است که برای تبلیغ و ترویج آن رسول خدا (ص) فرمودند: اگر خورشید را در دست راست وماه را درست چپ من قرار دهند از دعوت به توحید دست برنخواهم داشت .

امام جمعه شهر نوش آبادکاشان عالی ترین سرمایه را برای یک عبد محب پروردگار دین دانست و افزود: هرکس معرفت وشناخت بیشتری داشته باشد تواضع بیشتری در بارگاه حق تهالی دارد و برای اینکه این خصلت در جامعه جاری شود بایستی امربه معروف ونهی ازمنکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به کلمه 374 از کلمات قصاردر نهج البلاغه امیر المومنین حضرت علی (علیه السلام) افزود : امام در ارزش فریضه امربه معروف ونهی ازمنکرمی فرمایند: همهاعمال صالحه وحتی جهاد در راه خدا در برابر امربه معروف و نهی از منکر به میزان قطره ای است در برابر دریا.

علوی در پایان به ویژگی ها وشرایط امربه معروف اشاره کردوافزود : این فریضه یک تکلیف است و طبق روایات معصومین اگر فوت شود دعاهایتان مستجاب نمی شود و اشرار برشما مسلط می شوند.

این مراسم که همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و تشکل دانشجویی انجمن مستقل برگزار شد، بیانیه ای از سوی نماینده دانشجویی در اعلام حمایت از اجرایی شدن فریضه امربه معروف توسط آحاد مردم و دانشجویان  قرائت شد. 


نظر شما :