برگزاری طرح صحن آسمان و شرکت در مراسم پر فیض دعای کمیل در امامزاده های کاشان

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۵۷۲۷ نهاد
تعداد بازدید:۲۳۲۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ طرح صحن آسمان و شرکت در مراسم پر فیض دعای کمیل امامزاده های کاشان برگزار می شود .
برگزاری طرح صحن آسمان و شرکت در مراسم پر فیض دعای کمیل در امامزاده های کاشان

مسئول نهاد نمايندگي رهبري دانشگاه كاشان خاطرنشان كرد : هدف از برگزاري اين طرح استفاده از محیط معنوی امامزاده های شهرستان، ترویج روحیه معنوی،توجه و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانشجویان خوابگاهی و شناخت این اماکن است .

 

 

حجت الاسلام والمسلمين خادميان افزود : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر "تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی" و هم چنین فضیلت دعای کمیل واستفاده از اوقات فراغت دانشجویان به نحو احسن و آشنایی با این اماکن هرهفته هماهنگی لازم با آستان یکی از امامزاده های شهرستان کاشان انجام می شود و دانشجویان علاقه مند خوابگاه در آن شرکت دارند.

لازم بذكراست اين طرح كه به همت واحد خواهران پرديس در حال برگزاري است شامل حضور در امامزاده،قرائت دعاي كميل و پذيرايي شام مي باشد و تاكنون از امامزاده حضرت ولی بن موسی کاظم(ع) راوند کاشان،حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل و حضرت سید ابواقاسم "نورالهدی" جاده ی مشهد اردهال بازديد بعمل آمده است .


نظر شما :