نشست اساتید گروه معارف با مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۷ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۵۷۴۸ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۱۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛نشست اساتید گروه معارف اسلامی دانشگاه اعم از هیئت علمی ومدعوبا حضور مسئول نهاد رهبری همزمان با عید سعید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) درقمصر برگزارشد .
نشست اساتید گروه معارف با مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد

حجه الاسلام والمسلمین خادمیان در این نشست با اشاره به رویکردهای جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بر ارتقاء سطح گروه معارف  تاکید کرد: اساتید به رویکرد فرهنگی توجه بیشتر از گذشته در کنار رسالت آموزشی خود داشته باشند . کرسی های آزاداندیشی فعال تر از قبل پیگیری شود وفعالیت های اجراشده را به نهاد گزارش دهند .

مسئول نهاد رهبری ارتقاء ارتباط اساتید با دانشجویان را لازمه تأثیرگذاری بر این قشر دانست وافزود: تصمیم گرفتیم از اساتید گروه معارف در بخش های تطبیقی ومشاوره ای در خوابگاههای دانشجویی واتاق های مشاوره بیشتر از گذشته استفاده کنیم .

خادمیان در ابتدای جلسه با توجه به مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با اشاره ی مختصری از تفسیر5 آیه اول سوره مدثر خاطرنشان کرد: همانطور که خداوند به پیامبر می فرمایند که از جامه ی خود بیرون بیا و با مردم ارتباط برقرار کن، از اساتید خواست آنچه را که مانع ارتباط آنها با محیط بیرون مخصوصا قشر دانشجو می شود را شناسایی  کنند ودرامر مقدس تبلیغ وارد شوند.

وی در این نشست که همراه با حضور خانواده های اساتید بود ضمن خیرمقدم گویی و تقدیر از همسران و تأکید بر همراهی خانواده ها نسبت به جهاد فرهنگی پیش روافزود: همانطور که حضرت خدیجه (س) نسبت به پیامبر دربحث انذاروتبلیغ همراهی می کردند ضرورت دارد که در همراهی با همسران خود نهایت همکاری را داشته باشند . 

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، بازدید از باغ پرندگان و کارگاه گلاب گیری و اهدای بسته های فرهنگی حسن ختام نشست اساتید بود.

لازم بذکر است نشست هم اندیشی اساتید گروه معارف دانشگاه کاشان به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در قالب اردوی یکروزه به همراه خانواده محترمشان در روز سه شنبه 6 خرداد ماه در پژوهشکده اسانس دانشگاه در قمصر برگزار شد .


نظر شما :