مرحله اول آزمون حفظ خطابه غدیر در دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۱ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۲ کد : ۱۵۷۵۰ نهاد
تعداد بازدید:۱۱۵۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ مرحله اول مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیرهمزمان با میلاد سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)  با استقبال حدود۶۰ نفر از دانشجویان برگزارشد.
مرحله اول آزمون حفظ خطابه غدیر در دانشگاه کاشان برگزار شد

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیرکه از دو کتاب سروش آفتاب وشرح اعتقادات خطبه غدیر نوشته سید حسین حسینی  می باشد در چهار مرحله برگزارمی شود که در هرمرحله از بخشی از کتاب آزمون گرفته می شود .

حجت الاسلام والمسلمين عباس خادميان افزود : هدیه ویژه مرحله نهایی ، برات کربلاست برای کسانی که نمره آنها بین 19 تا 20 شود. افرادی که نمره آنها بین 18 تا 19 باشد نائب الزیاره همه شرکت کنندگان در زیارت امام رئوف خواهند بود.

لازم بذکر است هر مرحله جوایز مخصوص به خود را دارد که عبارت است از: نفراول هر مرحله 40هزارتومان ، نفر دوم هر مرحله 30 هزار تومان و نفر سوم هرمرحله 20 هزار تومان .



در هرمرحله بین نمرات 10 تا 15 قرعه کشی و به سه نفر از آنها 10 هزار تومان هدیه داده می شود . بین نمرات 15 تا 20 هم قرعه کشی هست که جایزه آن هم 15 هزارتومان برای سه نفر می باشد . جدای از همه آنها در مرحله اول بین نمرات 10 به بالا ، به پنج نفر به قید قرعه هزینه کامل اردوی راهیان نور تعلق می گیرد.

امتیاز طلایی فقط مخصوص سه مرحله اول هست که به شرکت کننده برای رسیدن به جایزه نهایی کمک می کند . از کل نمراتی که در این سه مرحله کسب کردید، یک سی ام آن برای امتیاز مرحله نهایی ذخیره می شود (البته اضافه بربیست)،یعنی حدکثر 2 امتیاز ذخیره شده برای مرحله ای که حساسیتش خیلی بالا است

.

مسابقه کتابخوانی حفظ خطبه غدیر وشرح اعتقادات در خطبه درچهار مرحله برگزار می شود که عبارت است از:
مرحله اول : صفحات 9 تا 63 / تاریخ آزمون 11 خرداد ازکتاب سوش آفتاب به صورت کتبی
مرحله دوم : صفحات 64 تا 112 سروش آفتاب  و17 تا 152 اعتقادات /تاریخ آزمون 12مرداد به صورت مجازی
مرحله سوم : صفحات 114 تا آخر کتاب و 153 تا آخر کتاب اعتقدات /تاریخ آزمون 22 مهر به صورت کتبی
مرحله نهایی : کل کتاب  سروش آفتاب و کل کتاب اعتقادات  / تاریخ آزمون 4 آبان به صورت شفاهی – کتبی

شرکت کنندگان می توانند برای اطلاعات بیشتر دررابطه با آزمون و اسامي برگزيدگان مرحله اول به سايت Ghadir.kashanuni.ir  مراجعه كنند.

 مسابقه کتابخوانی حفظ خطابه غدیر نوشته سید حسین حسینی به همت دفتر نهاد رهبری مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با ثبت نام حدود 300 نفر از دانشجویان  و با شرکت حدود 60 نفر ، یکشنبه 11 خردادماه 1393 همزمان با میلاد سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برگزارشد.


نظر شما :