حجت الاسلام انتصاریان : جانبازان وخانواده های شهدا سرمایه های گران سنگ جامعه ما هستند

۱۲ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۵ کد : ۱۵۷۵۲ نهاد
تعداد بازدید:۷۳۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه مسجد دانشگاه میزبان حجت الاسلام والمسلمین انتصاریان مسئول بنیاد شهید وامورایثارگر شهرستان کاشان بود.
حجت الاسلام انتصاریان : جانبازان وخانواده های شهدا سرمایه های گران سنگ جامعه ما هستند

مسئول بنیاد شهید وامور ایثارگرکاشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و قرارداشتن در روز میلاد حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) وبزرگداشت روز جانباز خاطر نشان کرد : ائمه اطهار و وابستگان به این خاندان دنیا ونعمت های آن را برای دیگران می خواستند وکم ترین بهره را برای خود طلب نکردند .

حجت الاسلام انتصاریان با اشاره به نمونه هایی از کرامت های معصومین وافراد منتسب به این خاندان افزود : به عنوان مثال حضرت ابالفضل العباس (ع) که به بی دست وجانباز کربلا شهرت دارند از بسیاری از افرادی که به ایشان در مشکلات ومصائب متوسل می شوند دستگیری می کنند .

وی جانبازان انقلاب اسلامی را به عنوان کسانی که حضرت عباس (ع ) رابه عنوان الگوی رشادت و ایثار انتخاب کردندمعرفی کرد و گفت : با وجو کم لطفی هایی که به این قشر از جامعه گاها می شود ولی همین جانبازان باوجود کمبود هایی که ممکن است داشته باشند به جای پرداختن به مشکلات و دغدغه های شخصی خود از مسئولین انتظار رسیدگی به فرهنگ جامعه ،رفاه مردم و مشکلات جوانان شامل اشتغال و ازدواج را دارند واین یعنی همان معنای واقعی ایثار و ازخودگذشتگی.

 انتصاریان در پایان با توصیه به جامعه دانشگاهی که تولید کننده علم در کشور هستند تصریح کرد : جانبازان وخانواده های شهدا برای ملت ما سرمایه های گران سنگی هستند و امنیت و آرامش امروز را مدیون این افراد هستیم و بایستی قدردان آنها باشیم . 


نظر شما :