معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها :اعلام کلیات طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه های کشور

۰۲ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۷ کد : ۱۵۷۶۴ بدون دسته‌بندی
تعداد بازدید:۹۱۵
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت : طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه‌ها در سال۹۳با هدف ارتقای سطح معلومات فرهنگی و معرفت دینی دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی دانشگاه های سطح کشور، برگزار می شود .
معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها :اعلام کلیات طرح ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه های کشور

حجت الاسلام سید مجید قریشی، معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفت و گو با ماوا، با بیان این که این طرح در 2 بخش حضوری و غیرحضوری برگزار می شود، افزود: برای این دوره آموزشی سرفصل های درسی و کارگاه های آموزشی متنوع و گوناگونی طراحی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوره غیرحضوری این طرح شامل آموزش مجازی در پایگاه مرکز آموزش های مجازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برنامه ریزی شده است که از اول تیرماه تا 21 مهر سال جاری اجرا خواهد شد .

حجت الاسلام قریشی یادآور شد: برای تشویق دانشجویان شرکت کننده جهت حضور در سامانه آموزش مجازی طرح ضیافت در بازه زمانی، اول تا سی ام تیرماه، مشوق هایی در نظر گرفته شده که در شیوه نامه اجرایی آموزش های مجازی ابلاغ شده است .

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها بیان داشت: بخش دوم یا بخش حضوری ضیافت اندیشه فعالان فرهنگی دانشگاه های کشور در قالب اردوهایی در سطح دانشگاه و یا  استان دانشجویان شرکت کننده تدارک دیده شده که بنا بر تصویب شوراهای استانی نهاد، دوره های حضوری ممکن است در مشهد مقدس و یا استان های دیگر برگزار شود .

وی در ادامه اظهار داشت: در این دوره از برگزاری طرح ضیافت اندیشه تلاش شده تا به نیازهای فعالان فرهنگی دانشگاه ها در قالب کلاس های آموزشی، کارگاه های مهارتی و جلسات هم اندیشی پاسخ داده شود .

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد : درکنار اجرای  کلاس ها وکارگاه های آموزشی در  دوره های حضوری ، برنامه های فرهنگی و فوق برنامه نیز برای دانشجویان شرکت کننده در نظر گرفته شده است .


نظر شما :