حجت الاسلام روحانی درمراسم تجلیل از ممتازین علمی فرزندان کارکنان دانشگاه :تقوا و نظم لازمه تعلیم و تربیت فرزندان است

۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۵۸۱۰ نهاد
تعداد بازدید:۹۶۹
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم موفقیت های علمی فرزندان کارکنان این دانشگاه را، نشان از اهمیت ویژه خانواده به تحصیل علم دانست و افزود: پدر و مادرها سعی می کنند که فرزندان متدین، باوقار، باشخصیت و باسواد تحویل جامعه دهند تا یادگاری برای بعد از خودشان باشد.
حجت الاسلام روحانی درمراسم تجلیل از ممتازین علمی فرزندان کارکنان دانشگاه :تقوا و نظم لازمه تعلیم و تربیت فرزندان است

حجت الاسلام علی روحانی تقوا و نظم را در تعلیم و تربیت فرزندان لازم دانست و اظهار داشت: فرزندانی که با این دو عنصر مهم رشد و پرورش یابند فرزندانی با اخلاق، متدین و مودب خواهند بود.

 

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با قدردانی از تلاش های خانواده ها در تربیت این فرزندان موفق افزود: خانواده قبل از جامعه و دانشگاه نخستین مکان سازندگی انسان است.

دکتر عباس زراعت به رشد 15 درصدی ممتازین امسال اشاره کرد و اظهار داشت: امسال 360 نفر از فرزندان کارکنان این دانشگاه به عنوان ممتازین معرفی شده اند که بدون شک موفقیت این دانش آموزان نیز در سایه الطاف خداوندی و توجه خانواده ها به آنان بوده است .

وی رفتار پدر و مادر را برای تربیت صحیح فرزندان لازم دانست و خاطر نشان کرد: پدر و مادر آئینه تمام نما برای رفتار فرزندان هستند.

دکتر زراعت عظیم ترین سرمایه هر جامعه را نیروی انسانی آن جامعه ذکر کرد و اظهار داشت: دانش آموزان بایستی قدردان پدر و مادر خود باشند و  از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.

رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه شما ممتازین سازندگان کشور هستید  از دانش آموزان خواست تا تقوای الهی را سرلوحه امور خود بدانند و غنای فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی خود را به خوبی بشناسند و برای موفقیت در زندگی و تحصیل انسان های رستگار را الگو قرار دهند.

تقدیر از ممتازین علمی، اجرای برنامه های متنوع و مسابقه توسط مجری هنرمند صدا و سیما مسعود روشن پژوه بخش های دیگر این مراسم بود.

 

 


نظر شما :