پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت سالروز ۱۳ آبان

۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۹ کد : ۱۵۸۳۹ دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۲
۱۳ آبان نماد استقامت، ایستادگی، عزت طلبی و آزادی ملت ایران در برابر قیود و زنجیره های فولادی استکبار جهانی است.
پیام رئیس دانشگاه کاشان به مناسبت سالروز ۱۳ آبان

 سیزدهم آبان ماه؛ تداعی رویدادهای مهمی چون تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملا شدن سیاست ها و نیرنگ های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی و جانفشانی جمعی از دانش آموزان انقلابی است.

تقارن 13 آبان امسال با عاشورای حسینی، حاوی درس های ارزشمند آزادی و آزادگی، درس عزتمندی و ایستادگی، ایثار و از خودگذشتگی برای جویندگان حق و حقیقت است.  

این تلاقی معنادار که یادآور ریشه داشتن حوادث بزرگ و متفاوت 13 آبانماه در راستای اهداف قیام سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است، دلالت بر استکبار ستیزی و عدم سازش و ذلت ‌نا‌پذیری ملت ایران و رهروان واقعی عاشورای حسینی در برابر دشمنان اسلام و عترت دارد.

 همانگونه که دانشجویان و دانشگاهیان همواره با انجام فعالیتهای علمی و تلاش برای پیشرفت کشور در زمینه های مختلف نقش مهمی را ایفا نموده اند، امید است که با تاسی از سید و سالار شهیدان و تلاش و کوشش های شبانه روزی، دستیابی ایران اسلامی به قله های علمی را همراه با حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی امکان پذیر نمایند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه کاشان ضمن عرض تسلیت عاشورای خونین سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، شرکت گسترده دانشگاهیان را  در آیین‌های مشترک عاشورای حسینی و مراسم یوم الله 13 آبان دعوت می کنم.

دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه کاشان


نظر شما :