عمره و عتبات دانشگاهیان

۲۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۸ کد : ۱۵۸۴۴ نهاد
تعداد بازدید:۷۰۱
زائرین ذخیره روند ثبت نام را تماما مانند زائرین اصلی انجام دهند / نهایی کردن ثبت نام ؛ اول آذرماه
عمره و عتبات دانشگاهیان

به اطلاع زائرین ذخیره پذیرفته شده در عمره دانشگاهیان (دانشجویان و اساتید) می رساند، افراد ذخیره باید مانند نفرات اصلی از اول آذر ماه با مراجعه به سایت لبیک نسبت به نهایی کردن ثبت نام اقدام نموده و مدارک خود را تکمیل و به موقع تحویل نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل یا تدریس خود دهند.

بر اساس این گزارش، زائر ذخیره باید در موعد مقرر تمامی هزینه های سفر را پرداخت کند و در هر کاروان و هر تاریخی که از سوی ستاد اعلام شود، اعزام شوند.

بر اساس آمار موجود هر ساله تعداد قابل توجهی از افراد اصلی به دلیل مشکلات تحصیلی،تهیه هزینه سفر و ... از اعزام انصراف می دهند؛لذا توصیه می گردد زائرین ذخیره نسبت به ارائه مدارک اعزام و تکمیل موجودی در زمان مقرر اقدام نمایند.

گفتنی است، انتخاب زائر به عنوان ذخیره و تحویل مدارک در موعد مقرر،به منزله اعزام صد در صد نبوده و اعزام این دسته از متقاضیان گرامی منوط به انصراف زائرین اصلی است.

لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره عمره دانشگاهیان می بایست از تاریخ 1/9/93 لغایت 8/9/93 با مراجعه به سایت لبیک نسبت به دریافت دفترچه و نهایی کردن ثبت نام عمره خود اقدام نمایند.

همچنین دانشجویانی که به عنوان زائر اصلی مجردی انتخاب شده اند و درخواست اعزام به صورت متاهلی دارند نیز باید با هماهنگی با دفتر ستاد در استان تحصیل خود از اصلی مجردی به ذخیره متاهلی تبدیل وضعیت دهند.


نظر شما :