مرحله دوم مسابقه کتابخوانی در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد .

۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۴۲ کد : ۱۵۸۶۳ نهاد
تعداد بازدید:۷۲۴
مرحله دوم مسابقه کتابخوانی " روش برداشت از قرآن " نوشته مرحوم استاد علی صفائی حائری (عین صاد) در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد
مرحله دوم مسابقه کتابخوانی در پردیس خواهران دانشگاه کاشان برگزار شد .

کارشناس فرهنگی نهاد در پردیس خواهران گفت : هدف از برگزاري این مسابقه، گام عملي در مهجوريت زدايي از قرآن ، تدبر قرآني و انس بيشتر با كلام وحي است . كه موجب كمك به جريان سازي و نهادينه كردن انس با قرآن  مراجعه و استفاده هرچه بيشتر دانشگاهيان از آموزه هاي وحي مي شود و به رشد و ارتقاي علمي و پژوهشي قشر دانشجو كمك مي كند

.

وی افزود: در كتاب هاي «روش برداشت از قرآن» و با نمونه هايي از طرح سؤال، راه برداشت از قرآن مشخص مي شود و توضيحاتي از كلمه هاي تفسير و ترجمه و روح و نور و تأويل و تنزيل داده شده و براي رسيدن به آنها از راه ها و اصولي سخن رفته است.

این مسابقه شامل سه مرحله می باشد که در این مرحله از شرکت کنندگان در مسابقه آزمون کتبی گرفته شد. جوایز مسابقه کتبی سفر مشهد مقدس برای نفر و هدایای نقدی برای دیگر نفرات دوم وسوم می باشد .

مرحله سوم شامل تحویل پروژه های تحقیقاتی می باشد که در این قسمت به 10 نفر بسته های نفیس فرهنگی اهدا می شود.

لازم بذکر است " مسابقه کتابخوانی روش برداشت از قرآن  " توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پردیس خواهران با حضور حدود 30نفر از دانشجویان برگزارشد.


نظر شما :