نامه ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی از نامه ی امام خمینی(ره) به گورباچف اهمیت بیشتری دارد.

۰۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۵۸۸۲ نهاد
تعداد بازدید:۱۰۹۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان؛ حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی درجمع دانشگاهیان حاضر در مسجد اظهار داشت: نامه ی اخیر مقام معظم رهبری از نامه ی امام خمینی(ره) به گورباچف اهمیت بیشتری دارد.
نامه ی مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی از نامه ی امام خمینی(ره) به گورباچف اهمیت بیشتری دارد.

مسئول نهاد رهبری ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبراسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اقدام نشریه فرانسویافزود:آنچه در دنیای امروز شاهد آن هستیم، حوادث جدیدی نیست، سالهاست که تکرار می شود منتها هر روز به شکل و نحوی جدید مطرح می شود، یک روز حضرت امام خمینی(ره) نامه ایی به گورباچف نوشتند، که بعد از آن نامه، امپراطوری ماتریالیست شوروی سابق، منهدم شد وکشورهای تحت آن بلوک به شکل مستقل مطرح شدند.

حجت الاسلام روحانی بیان داشت: نامه ی اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اهمیت بالاتری از نامه ی امام خمینی(ره) دارد برای اینکه امام(ره) نامه ایی به گروه و جمع ماتریالیست نوشت و تکلیف در آن زمان کاملا مشخص بود یعنی مشکل شما همان بی اعتقادی به عالم معناست. اما نامه ی مقام معظم رهبری برای کسانی است که اعتقاد به خدا دارند و از دین هم سخن می گویند ولی در مسیرانحراف و باطل قرار گرفتند.

وی در این رابطه افزود:حضرت زهرا(س) وقتی برای احقاق حق برخواستند فرمودند:" فَرَغْماً لِمَعَاطِسِ قَوْمٍ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعاً" قسمت اول این جمله از خود حضرت وقسمت دوم آیه قرآن است حضرت زهرا(س) با ارتباط این آیه این گونه بیان داشتند: بینی‌ کسانی به خاک مالیده باد که خیال می‌کنند کار خوبی انجام دادند.

مسئول نهاد رهبری با اشاره به آیه 6سوره صف "انی رسول الله علیکم مصدقا" (یا بنی اسراییل من رسول خدا هستم به طرف  شما در حال که مطالب تورات را تصدیق می کنم و بشارت می دهم به رسولی که اسمش احمد است و در انجیل هم اسمش احمد است).اظهار داشت: مقام معظم رهبری از جوانان خواست در اسلام تحقیق کنند. اینها برای بررسی در اسلام چاره ایی ندارند جز مراجعه به دین خودشان و کتاب های دینی خودشان، "کتاب بشارات عهدین" یکی از این منابع است با اسم عربی و متن فارسی راجع به جهانی شدن،نه جهانی شدنی که امریکایی ها می گویند بلکه جهانی شدنی را قبول داریم  که با لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِهمراه باشد. متن این کتاب مربوط به مطالبی است که در تورات و انجیل در رابطه با اسلام و ظهور مطرح است.

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه مسئولیت ما در مقابله با اسلام ستیزی چندین برابر است از دانشگاهیان بزرگوار ،مخصوصا کسانی که دستی بر قلم دارند درخواست کرد در رابطه با حوادث فعلی و اهانت به پیامبر(س) و نامه ایی که مقام معظم رهبری نوشتند و داعش،که سران کشورهای استعماری به وجود آورده اند و از آن به عنوان ابزار مبارزه با مسلمین استفاده می کنند قلم بردارند و جایگاه عظیم رسول معظم را برای مسلمین روشن کنند.


نظر شما :