اگر بسیج نبود آمریکایی ها می آمدند و کفش های ما را از پایمان در می آوردند.

۲۵ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۰ کد : ۱۵۸۹۰ نهاد
تعداد بازدید:۵۹۲
مسئول نهاد رهبری دانشگاه کاشان گفت: بسیج را دست کم نگیرید، چرا که مهم است و اگر بسیج نبود آمریکایی ها می آمدند و کفش های ما را از پایمان در می آوردند و این هم فقط مربوط به بسیج در زمان جنگ نیست، همین امروز هم حضور بسیج ضروری است.
اگر بسیج نبود آمریکایی ها می آمدند و کفش های ما را از پایمان در می آوردند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، حجت الاسلام علی روحانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به سخنرانی روز گذشته رئیس دانشگاه کاشان گفت: دکتر زراعت در جشن دیروز و در اواخر سخنانش یک گلایه ای را مطرح کرد که البته یا فرصت بازکردن موضوع را نداشت یا خواست به صورت سربسته از آن بگذرد که این صحبتها مقداری بعضی از دوستان را رنجانده بود.

 وی افزود: ایشان در این صحبتها یک اشاره ای به بسیج کرد، البته ایشان خودشان برای بسیج ارزش قائلند چرا که گفتند من خودم بسیجی و جانباز هستم. و به زودی خواهیم دید که وقتی اردوی راهیان نور مهیا سفر شد همه دانشگاه در خدمت دانشجویان است.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در ادامه بیان داشت: منتهی برخی افراد برداشت هایی را در سخنرانی ها می کنند، من خودم پس از سالها سخنرانی این مساله را نسبت به خود هم دیده ام و از صحبت های من برداشت های مختلفی می شود.

 حجت الاسلام روحانی گفت: بسیج در ۵آذر ۵۸و درست یکسال بعد از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام(ره) تاسیس شد. بسیج را دست کم نگیرید چرا که مهم است و اگر بسیج نبود بخدا قسم آمریکایی ها می آمدند و کفش های ما را از پایمان در می آوردند. و این هم فقط مربوط به بسیج در زمان جنگ نیست، همین امروز هم حضور بسیج ضروری است.

 

وی اضافه کرد: ما اقشار مختلف بسیج داریم و بسیجیان در همه صنوف حضور دارند. چه افرادی که رسما بسیجی اند و چه کسانی که تفکر بسیجی دارند مثل کسانی که در راهیپیمایی ۲۲بهمن شرکت می کنند و همه روحیه بسیجی دارند.خواهشم این است که کسی از این که مبادا اهانتی به بسیج از ناحیه ریاست دانشگاه بشود، برداشت نادرست نداشته باشد، چون من خودم آنجا بودم و شاید ایشان نتوانست به درستی موضوع را باز کند.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان اظهارداشت: خوب وزیر به دانشگاه آمده و بسیج دانشجویی یا دانشجوی تشکل دیگری انتقاد کرده است، باید هم انتقادش را مطرح کند و کسی هم نباید ناراحت شود وزیر هم باید به این انتقادات پاسخ دهد.

 حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: یکی از ویژگی های سخنرانی دکتر زراعت این بود که چند مرتبه گفتند ما انتقاد پذیریم و بیائید انتقاد کنید، بعد گفت ما طبق ضوابط و صلاح و مصلحت دانشگاه داریم حرکت می کنیم.

 وی در پایان گفت: چه اشکالی دارد دانشجویان هم انتقاد کنند اما نه اینکه من همه جملات خوب یک سخنران را رها کنیم و فقط یک جمله او را ببینم. البته سخنران چه رئیس و چه غیر رئیس هم باید حواسش جمع باشد که چه می گوید. لذا وقتی می خواهیم چیزی بگوئیم باید قبل و بعدش را نگاه کنیم تا مبادا به ما گزندی برسد.


نظر شما :