سال همدلی و همزبانی دولت و ملت را قدر بدانیم

۱۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۲۱ کد : ۱۵۹۰۶ دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۷
با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری سال ۹۴ به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است. این اقدام دوراندیشانه را به مانند دیگر نامگذاری ها و فرامین معظم له باید مغتنم دانست و آحاد دولتمردان برای تحقق آن و همدلی و همراهی با مردم شریف ایران، این ولی نعمتان انقلاب اسلامی گام بردارند.
سال همدلی و همزبانی دولت و ملت را قدر بدانیم

خوشبختانه بهار امسال با همین اتحاد همدلانه و در پرتو زحمات مکرر و مستمر سفیران پرافتخار ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای به مبارکی آغاز شد و انشاءالله با همراهی ملت فهیم ایران با برنامه های اصولی، مدبرانه و عالمانه دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و توسعه ای شاهد شکوفه های بهاری در تمام فصول این سالِ خرم و پرنشاط خواهیم بود.

به جا و سزاست با شکرگزاری به درگاه خدای سبحان به واسطه همه الطاف و عنایاتش، موهبت مغتنم زندگی در این زیست بوم کهن را با همه اقتدار و بزرگی، وسعت و نعمت و فرهیختگان و دانشی مردانش قدر بدانیم و با همه دل، از توجه و تدبر راهگشای رهبر معظم انقلاب در نامگذاری این سالِ پربار سپاسمندی داشته باشیم.

 جامعه دانشگاهی کاشان تمامی تلاش خود را در اجرایی شدن این شعار خردمندانه بکار گرفته ، نقش خود را در همدلی و همزبانی ملت و دولت ایفا خواهد نمود.

 انشاءالله همه ما تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) در سربلندی و برازندگی میهن اسلامی گام برداشته ، توفیق یارمان باشد تا شاهد تحقق و تجلی واقعی همدلی و همزبانی آحاد ملت و دولت باشیم.
 

 دکتر عباس زراعت

رئیس دانشگاه


نظر شما :