محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی قرآن استاد کریم منصوری در جمع معتکفان دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۷ کد : ۱۵۹۲۲ نهاد
تعداد بازدید:۵۸۴
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان ، جمع با صفا و پر معنویت دانشجویان دانشگاه کاشان ، به حضور جمعی از قاریان مطرح کشوری مزین شد.
محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی قرآن استاد کریم منصوری در جمع معتکفان دانشگاه کاشان برگزار شد

گروه تواشيح قمر بني هاشم جانبازان شهر مقدس قم كه جمع خالصانه اي از جانبازان و ايثارگران تشكيل شده بود ، با اجراهاي زيبا و معنوي خودطنين آيات الهي را در مسجد امام علي (ع)دانشگاه كاشان طنين انداز كردند.

حضور اين گروه ، همراه بود با ذكر حب اميرالمومنين(ع) .

طنين زيباي مولا اميرالمومنين و اشكهاي حلقه بسته در چشمان دلهاي عاشق و معتكف ، ناخودآگاه ، ذكر فتبارك الله احسن الخالقين  و الحمدلله را بر لبها جاري ميكند. به شكرانه شيعه بودن ، به شكرانه معتكف حريم يار بودن و به شكرانه در جمع خوبان بودن.

در ادامه اين محفل نوراني ،قاري بين المللي قرآن ،استاد كريم منصوري نواي روح بخش كلام وحي را ميهمان جمع دانشجويان معتكف كرد.

دلهاي جوان و با صفا ، معتكف در حريم امن الهي ، گوش جان به كلام وحي سپرده و فارغ از همه ي هياهوي شهر، نامه عاشقنه ي محبوب را در كنج خلوتشان به دل مي سپارند و با خود قرار مي گذارند كه از اين پس ، بيش از اين با كلام معبودشان انس بگيرند.

300 نفر از دانشجويان دانشگاه كاشان ، در مسجد دانشگاه كاشان معتكف بوده و علاوه بر خلوت و مناجات با خداوند، از ويژه برنامه و سخنرانيها ، حلقه هاي معرفت و محافل انس با قرآن بهرمند مي شوند.

 

 

 

 

 


نظر شما :