تاکنون حدود ۱۰۰نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه کاشان ثبت نام کردند

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۶ کد : ۱۵۹۶۲ نهاد
تعداد بازدید:۷۲۴
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان از ثبت نام حدود ۱۰۰نفر از اساتید دانشگاه در ششمین دوره طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه تا ششم شهریور ماه سال جاری خبر داد.
تاکنون حدود ۱۰۰نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه در طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه کاشان ثبت نام کردند

 حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه استادان از هفتم تا 13 شهریور ماه امسال در این دانشگاه برگزار می شود گفت: تاکنون حدود 100نفر از استادان این دانشگاه در این طرح ثبت نام کرده اند و ثبت نام تا یکم شهریور ادامه دارد.

 

وی برگزاری کلاس های معرفتی و اخلاقی با موضوع های مختلف، جلسات هم اندیشی، نقد و بررسی و تفسیر قرآن را از برنامه های این طرح بیان کرد و افزود: استادان دانشگاه دارای جایگاه رفیع و نقش محوری در توسعه علمی و فرهنگی کشور و تحقق دانشگاه تمدن ساز اسلامی هستند و تقویت ظرفیت های علمی و فرهنگی استادان و توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای معرفت دینی این قشر فرهیخته از ضروریات می باشد.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: علاوه بر محور های آموزشی معرفت شناسی و اخلاق حرفه ای، برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز در طول دوره برگزار می شود.

 حجت الاسلام روحانی در دانشگاه کاشان افزود: اساتید محترم می توانند جهت ثبت نام به وب سایت nahad.kashanu.ac.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :