ضیافت اندیشه اساتید ۹۴ دانشگاه کاشان آغاز شد

۰۸ شهریور ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۷ کد : ۱۵۹۶۸ نهاد
تعداد بازدید:۶۰۳
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان ،ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از استادان برگزارشد.
ضیافت اندیشه اساتید ۹۴ دانشگاه کاشان آغاز شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اساتید ضمن عرض خیرمقدم خدمت اساتید شرکت کننده اظهار داشت : طرح امسال مورد استقبال حدود 170 نفر از اساتید قرار گرفته است که با توجه به محدودیت مکانی برای برگزاری کلاسهای آموزشی ، 100 نفر از این اساتید پذیرش شدند.

حجت الاسلام علی روحانی با اشاره به لزوم تجهیز اساتید به سه مسئله مهم عشق،نشاط و مسئولیت پذیری افزود : چنانچه این مسائل در اساتید نهادینه شود نه تنها دانشگاه بلکه تمام کشور بیمه خواهد شد. در اینصورت جوانانی که تحت آموزش این اساتید قرار می گیرند مدیران لایقی برای فردای کشور خواهند بود.

وی  در ادامه خاطر نشان کرد : خوشبختانه این سه نشانه در استاد امروز ما وجود دارد و ما قصد ارتقا ونهادینه کردن آن را داریم و درصورت دستیابی به این مهم قدمی بزرگ در ساخت کشور اسلامی برخواهیم داشت .

رئیس دانشگاه کاشان نیز در این مراسم گفت :هدف ازتشکیل چنین جلساتی ارتقا بعد تربیتی و اخلاقی اساتید است .

دکتر عباس زراعت ضمن سفارش به مطالعه عمیق در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و سند چشم انداز دانشگاه افزود : راه فلاح و رستگاری زمانی حاصل می شود که به این ابلاغ ها وسیاست ها عمل شود .

افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان با حضور اساتید شرکت کننده طرح ضیافت در حسنیه علی اکبر(ع) جنب بیت نماینده ولی فقیه  و امام جمعه کاشان با حضور معظم له در روز شنبه 7 شهریور ماه برگزار شد.

 


نظر شما :