حجت الاسلام نجم الدین طبسی : آل سعود نیروهای پیاده‌ نظام آل یهود است.

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۸ کد : ۱۵۹۷۶ نهاد
تعداد بازدید:۴۹۳
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان ،حجت الاسلام نجم الدین طبسی در نشست استادان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان اظهار داشت : برای شناخت هر چه بیشتر دیدگاه های وهابیون نسبت به تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید ابتدا بدانیم که این فرقه ضاله چگونه و از سوی چه کسانی بوجود آمد .
حجت الاسلام نجم الدین طبسی  : آل سعود نیروهای پیاده‌ نظام آل یهود است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود : وهابی‌ ها می‌ گویند سلفی هستیم؛ یعنی پیرو گذشته ‌ها هستیم.عمدتاً منظورشان صحابه است. اگر منظور صحابه باشد، از آنها سؤال می‌ کنیم که حضرت علی (ع) نه به‌ عنوان خلیفه و وصی پیامبر (ص) ، دست‌ کم از صحابه بوده است؟ در چه چیزی پیرو علی هستید؟ نه‌ تنها پیروی نمی‌ کنند، بلکه آن حضرت را در کتاب‌هایشان سبّ می‌ کنند.

وی با بیان اینکه فرقه وهابیت هیچ پشتوانه علمی و اعتقادی ندارد اظهار داشت: وهابیون و سلفی ها جمعیتی اندک هستند که بویی از اسلام نبرده اند و هیچ کس نمی تواند دشمنی آنها با تشیع و اهل بیت(ع(را انکار کند.ریشه تفکر وهابیت در 2 چیز است : 1.رسوبات جاهلی و2. کینه وبغض نسبت به پیامبر(ص) و اهل بیت (س)

حجت الاسلام طبسی  مصیبت ها و جنایت ظلم علیه مستضعفان را مسأله ای قدیمی و کهنه خواند و افزود: در جریان  "حره " ، تعداد 27 هزار نیروی اموی به دستور یزید به مدینه حمله کردند و 10 هزار نفر را سربریدند؛ در این رویداد سه روز هتک نوامیس و جهاد نکاح کردند و در آن به کوچک و بزرگ رحمی نداشتند.

وی عربستان سعودی را عامل جنگ های منطقه برشمرد و تأکید کرد: امروزه اسرائیل جرائت ندارد که مستقیم به یمن حمله کند و از سوی رژیم کودک کش سعودی نقشه های شوم خود را عملی و امت مسلمان را قتل عام کرده است.آل سعود نیروهای پیاده‌ نظام آل یهود است.

این محقق وپژوهشگر  گفت : جریان وهابی و سلفی‌ گری، با اهل سنّت جداست. يک وهابی جاسوس است. به فرمایش امام خمینی(ره) مراکز وهابیت در جهان کانون فتنه و جاسوسی‌ اند، هیچ دولتی با جاسوس و خرابکار کنار نمی ‌آید. به قول مقام معظم رهبری(حفظه الله)  دشمنان، وهابیت را برای ضربه‌ زدن به اسلام ایجاد کرده‌اند. بنابراین دشمنی وهابیان فقط با شیعه نیست، بلکه باهمه بلاد مسلمین مشکل دارند.

وی در پایان افزود : وهابیت شفاعت اولیاءوائمه اطهار (علیهم السلام) و تبرک قبورآنها، بنا برقبور، قسم خوردن به رسول الله  و ... را حرام می شمارد و آن را فعل مشرکین می دانند و بر این امر معتقد هستند که هر فردی مرتکب و اعتقاد به این موارد داشته باشد با این کار به جمع مشرکان پیوسته و مشرک می شود .

لازم به ذکر است ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه کاشان به همت دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه کاشان وباحضور بیش از 100نفر از اساتید عضو هیئت علمی دانشگاه از 7 تا 13شهریور ماه در حال برگزاری است.


نظر شما :