دانشجویان شب زنده دار دانشگاه کاشان و شب حیاتی دیگر

۳۰ آبان ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۹ کد : ۱۶۰۲۲ نهاد
تعداد بازدید:۵۸۴
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه کاشان ، ششمین شب زنده داری معرفتی دانشجویی تحت عنوان شب حیات در دانشگاه کاشان برگزار شد.
دانشجویان شب زنده دار دانشگاه کاشان و شب حیاتی دیگر

این برنامه که  از ساعت 24  شروع شد در بخش نخست شامل قرائت دعای کمیل توسط مداح اهل بیت جناب  آقای مهران بود .

با توجه به تأکیدات بسیاری که برخواندن سوره واقعه قبل از خواب جهت کسب روزی های مادی ومعنوی شده است ، بخش دوم برنامه با قرائت دسته جمعی قرآن با قرائت آقای حیدری از قاریان دانشجوی موفق همراه بود.

  تفکر و استراحت سومین بخش از برگزاری شب حیات بود که در این بخش دانشجویان به مدت یکساعت مختار بودند وقت خود رابرای استراحت ، تفکر،نماز ودعا ومناجات برنامه ریزی کنند. 

روایتی نو از شهدا با حضور سعید خیراللهی  کارگردان و بازیگر تئاتر خیابانی و روایتگر شهدا در مناطق جنگی  شرهانی، بخش دیگری از برنامه شب حیات بود که در ادامه با مراسم سینه زنی ومداحی آقای برزی  همراه شد.

 

 

سخنرانی آیت الله احدی ،استاد اخلاق و شاگرد آیت الله بهجت  ، صرف سحری ونماز جماعت صبح به امامت آیت الله احدی پایان بخش این برنامه از شب حیات بود . 

لازم بذکر است شب حیات یک شب زنده داری معرفتی دانشجویی است که به همت دفتر نهادنمایندگی مقام معظم  رهبری دانشگاه از ساعت 24 روز پنجشنبه 28 /8/94 آغاز و تا اذان صبح  روز جمعه ادامه داشت که با حضور حدود 350 نفر از دانشجویان و طلاب در مسجد دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

 

 

 


نظر شما :