اختتامیه اولین دوره مسابقات کتاب گویا با حضور حجت الاسلام قرائتی در دانشگاه کاشان

۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۵ کد : ۱۶۰۴۱ نهاد
تعداد بازدید:۵۱۲
به گزارش خبرنگار واحد اطلاع رسانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه کاشان، اختتامیه اولین دوره مسابقات کتاب گویا با حضور حجت الاسلام قرائتی در دانشگاه کاشان برگزار شد.
اختتامیه اولین دوره مسابقات کتاب گویا با حضور حجت الاسلام قرائتی در دانشگاه کاشان

این دوره از مسابقات با محوریت کتاب «شهابی در شب »که برگرفته از کتاب شبهای پیشاور است به صورت یک گفتمان رادیویی در 9 قسمت وگفتمانی بین یکی از بزرگان شیعه به نام سید محمد سلطان الواعظین شیرازی با گروهی از بزرگان و عالمان اهل سنت در طول ده شب برگزار شد. مجموع این مناظره ها در سال 1345 هجری قمری در شهر پیشاور پاکستان بوده که توسط ضیاء توحیدی به تالیف رسیده است.


اولین دوره از مجموع مسابقات کتاب گویا از شنبه 7 آذرماه آغاز و تا 19 آذر ماه ادامه داشت.صوت این کتاب  در 5 شب و هر شب شامل 5 سئوال 4 گزینه ای در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.شرکت کنندگان برای دریافت صوت این کتاب از کانال کتاب گویادر تلگرام و لینک ارائه شده در سایت نهاد رهبری استفاده می کردند.در هر مرحله از این مسابقه یک شب از شبهای مناظره در اختیار دانشجویان قرار می گرفت.


هرشب از این مسابقه 3  برگزیده داشت که در پایان، مجموعا 12 نفر توانستند رتبه برتر را کسب کنند. که اسامی برگزیدگان به ترتیب: 


مرحله اول: معصومه شبان زاده /سمانه پناه خدا/ فرزانه سادات اصباح.

مرحله دوم:سيد اميد شاهي/ بهنام نقدي/ سيده معصومه سيادتي.

مرحله سوم: اسماعيل افشاري/مهناز محمودي فردچگيني/ زهرا قرباني. مرحله چهارم: مهدیه دادخواه/فاطمه نصراصفهانی/محمد کریمیان کاکلکی


مرحله آخر مسابقه مجموع این 4 شب مناظره به صورت جامع برگزار شد و سرکار خانم فاطمه نصر اصفهانی توانست با کسب بالاترین امتیاز از مجموع 4 شب مسابقه، جایزه ربع سکه مرحله نهایی را از آن خود کند.


مراسم پایانی و قرعه کشی نهایی و اهدای جوایز 4 شب مسابقه، شنبه 28 آذر ماه و با حضور حجت الاسلام قرائتی، در تالار فیض دانشگاه برگزار شد.
لازم به ذکر است در اولین دوره از مسابقات کتاب گویا 60 نفراز دانشجویان شرکت داشتند و مرحله دوم این مسابقه در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 


نظر شما :