حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی جنایت بزرگ عربستان سعودی را به‌ شدت محکوم کرد

۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۳ کد : ۱۶۰۴۵ نهاد
تعداد بازدید:۶۱۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان ، حجت الاسلام والمسلمین علی روحانی در بیانات خود بعد از اقامه نماز ظهر و عصر مسجد دانشگاه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به‌ شدت محکوم کرد
حجت الاسلام  والمسلمین علی روحانی جنایت بزرگ عربستان سعودی را به‌ شدت محکوم کرد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان تصریح کرد: این شهادت برای ما تازگی نداشت، اولین نبود، آخرین هم نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: یادمان نمی رود شهادت شهید بزرگوار آیت الله شیخ محمد باقر صدر و خواهرش را به دست صدام، دیدیم که در این موضوع هم شرق و هم غرب از صدام حمایت کرد، اما شهادت این شهید زمینه نابودی حزب بعث و صدام را آماده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی  روحانی ادامه داد: من سقوط ال سعود را بعد از شهادت شیخ نمر می بینم.

ایشان در ادامه بیان داشت: ما به سازمان بین الملل کاری نداریم، تعجب می کنیم چرا کنفرانس کشورهای اسلامی و کشورهای عرب خفقان گرفته اند و الا شهادت آرزوی ماست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه افزود: در عصر غیبت این دعا را زیاد بخوانید" اللهم اهدنی لولایة من افترضت طاعته" خدایا مرا هدایت کن به سوی ولایت کسی که واجب کردی ( اول ولایت امام عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف و بعد ولایت فقیه).

ایشان در پایان گفت: امید داریم انتقام خون شهید شیخ نمر که مطمئنا ریشه کن شدن ال سعودی است که برادرش و همراهش صهیونیسم و حمایت کننده اش آمریکاست به زودی تحقق پیدا کند.


نظر شما :